tofferacing
Reaktionspoäng
0

Blev medlem
Senast sedd

Profilinlägg Senaste aktivitet Inlägg Om

  • bor kvar i oxböle, hund och sambo inga ungar än, lugnar mig 1 år till med det känns det som,,800bondocker blir som en assult fast brp,
    bor kvar i oxböle, hund och sambo inga ungar än, lugnar mig 1 år till med det känns det som,,800bondocker blir som en assult fast brp,
    Jobbar i sundsvall som medicinsk ingenjör på röntgen/ strålbehandlingen. Har varit pappa ledig jan -mars men börjar nu att jobba igen på måndag.
    Bor du kvar i oxböle? skaffat barn?

    Hmm Lynx boondocker 800 e-tec, är det en kort racer 11'a ?
    Polaris har växt in i roten men min skidoo upplevelse i vinter var fantastisk då den är var så lättkörd. Med min flugvikt och kapacitet måste det vara lätt att svänga i lössnö.. och XP var störtskön på det..
    Jobbar i sundsvall som medicinsk ingenjör på röntgen/ strålbehandlingen. Har varit pappa ledig jan -mars men börjar nu att jobba igen på måndag.
    Bor du kvar i oxböle? skaffat barn?

    Hmm Lynx boondocker 800 e-tec, är det en kort racer 11'a ?
    Polaris har växt in i roten men min skidoo upplevelse i vinter var fantastisk då den är var så lättkörd. Med min flugvikt och kapacitet måste det vara lätt att svänga i lössnö.. och XP var störtskön på det..
    Detta kan bara vara den toffe jag känner. Allt bra med dig? Vad gör du förtillfället? Jag har själv fullt upp med två vilda grabbar på snart 2 och 4år. Har införskaffat en et250 som 4'a åringen snurrar runt med på isen i Sundsvall där vi bor.

    Hde en XP 800r -09 i vinter men sålde den nu för jag e sugen på en 11'a e-tec 800.
    Vad tror du.. fortsätta med XP eller ska jag gå på en lynx RE hos sigvard?

    /Mats
    Detta kan bara vara den toffe jag känner. Allt bra med dig? Vad gör du förtillfället? Jag har själv fullt upp med två vilda grabbar på snart 2 och 4år. Har införskaffat en et250 som 4'a åringen snurrar runt med på isen i Sundsvall där vi bor.

    Hde en XP 800r -09 i vinter men sålde den nu för jag e sugen på en 11'a e-tec 800.
    Vad tror du.. fortsätta med XP eller ska jag gå på en lynx RE hos sigvard?

    /Mats
  • Laddar…
  • Laddar…
  • Laddar…