M
Reaktionspoäng
0

Blev medlem
Senast sedd

Profilinlägg Senaste aktivitet Inlägg Om

  • Hallå,

    i USA var det underbart, vad sjutton ska man hem och göra... Synd att man måste. Läs mer om upplevelserna i min blogg och i det kommande numret.

    Nu i helgen packar jag mig till Malå och VM, kanske du med? Lär blir GRYMT!

    Var de bra i Funäs? Mycket snö?

    Ha de.
    Hallå,

    i USA var det underbart, vad sjutton ska man hem och göra... Synd att man måste. Läs mer om upplevelserna i min blogg och i det kommande numret.

    Nu i helgen packar jag mig till Malå och VM, kanske du med? Lär blir GRYMT!

    Var de bra i Funäs? Mycket snö?

    Ha de.
    Hallå,

    i USA var det underbart, vad sjutton ska man hem och göra... Synd att man måste. Läs mer om upplevelserna i min blogg och i det kommande numret.

    Nu i helgen packar jag mig till Malå och VM, kanske du med? Lär blir GRYMT!

    Var de bra i Funäs? Mycket snö?

    Ha de.
    Hallå,

    i USA var det underbart, vad sjutton ska man hem och göra... Synd att man måste. Läs mer om upplevelserna i min blogg och i det kommande numret.

    Nu i helgen packar jag mig till Malå och VM, kanske du med? Lär blir GRYMT!

    Var de bra i Funäs? Mycket snö?

    Ha de.
    Hej :D

    Hur har du haft det? Den där långturen skulle jag vilja följa med på, lät superkul!

    Själv drar jag till USA imorgon bitti, wiiiieee säger jag bara!

    Ha en toppen kväll.
    Hej :D

    Hur har du haft det? Den där långturen skulle jag vilja följa med på, lät superkul!

    Själv drar jag till USA imorgon bitti, wiiiieee säger jag bara!

    Ha en toppen kväll.
    hehe jo men fan håller på o få krupp finns ju fan inga vettiga maskiner ute till hyfsade priser nu
    hehe jo men fan håller på o få krupp finns ju fan inga vettiga maskiner ute till hyfsade priser nu
    Nja går inge vidare har fan fått jordens besluts ångest snart skiter jag i allt o börjar med pussel i stället
    Nja går inge vidare har fan fått jordens besluts ångest snart skiter jag i allt o börjar med pussel i stället
    Hej hej =)

    De lät inge vidare, hoppas du får operera så snart som möjligt.

    Wow, Svenska Rallyt, de skulle jag också vilja besöka någon gång! Sjöar osv är ingen hit att behöva åka på...

    Det ligger 7 mil inåt landet från Ö-vik, blir kul att se hur det är där. Du får läsa om buset på min långtestblogg :D

    Funäs, finns nog ingen risk att det blir tråkigt heller ;)

    Vila dig i form i helgen nu. Vi hörs.
    Hej hej =)

    De lät inge vidare, hoppas du får operera så snart som möjligt.

    Wow, Svenska Rallyt, de skulle jag också vilja besöka någon gång! Sjöar osv är ingen hit att behöva åka på...

    Det ligger 7 mil inåt landet från Ö-vik, blir kul att se hur det är där. Du får läsa om buset på min långtestblogg :D

    Funäs, finns nog ingen risk att det blir tråkigt heller ;)

    Vila dig i form i helgen nu. Vi hörs.
    Carolin Andersson menar du? Jag tror också att hon la ner när hon bytte kille och skaffade bil och det som du sa.
    Bodde ju mitt emot far hennes tidigare, är en Pers.
    Fast nu bor ju brorsan där.
    Jaså är det tur bestämd? Hinner nog inte med den här helgen, Skotercross på lördag och lika fullt på söndag också.
    Carolin Andersson menar du? Jag tror också att hon la ner när hon bytte kille och skaffade bil och det som du sa.
    Bodde ju mitt emot far hennes tidigare, är en Pers.
    Fast nu bor ju brorsan där.
    Jaså är det tur bestämd? Hinner nog inte med den här helgen, Skotercross på lördag och lika fullt på söndag också.
    Hejsan.

    Livet är på topp :D För din del då?

    Jag körde på hemmaplan i helgen, grymt före! Har du kört nå mer?

    I helgen packar jag mig till Myckelgensjö på en skoterträff, säkert skoj. Åk dit.

    /Malin
    Hejsan.

    Livet är på topp :D För din del då?

    Jag körde på hemmaplan i helgen, grymt före! Har du kört nå mer?

    I helgen packar jag mig till Myckelgensjö på en skoterträff, säkert skoj. Åk dit.

    /Malin
    Jodå 32 mattan visade vad den var kapabel till, inte mycket vill säga..
    Jaha det var som fan, inte visste jag att det fanns fler skoterintresserade på så nära håll, är väl bara Almqvist annars som åker då och då. Säg till när du ska ut så kan vi göra sällskap.
    Jodå 32 mattan visade vad den var kapabel till, inte mycket vill säga..
    Jaha det var som fan, inte visste jag att det fanns fler skoterintresserade på så nära håll, är väl bara Almqvist annars som åker då och då. Säg till när du ska ut så kan vi göra sällskap.
    Vad heter du då?
    Nej jag väntar ut förkylningen, tänkte ta en tur imorgon däremot, upp på älgberget och kolla om det kommit nå snö.
    Vad heter du då?
    Nej jag väntar ut förkylningen, tänkte ta en tur imorgon däremot, upp på älgberget och kolla om det kommit nå snö.
  • Laddar…
  • Laddar…
  • Laddar…