fusionären
Reaktionspoäng
0

Blev medlem
Senast sedd

Profilinlägg Senaste aktivitet Inlägg Om

  • Jamed tanke på att det är en kortbandare som inte skall gå i lössnö, och inteheller racea efter leden så är det ju kanske bättre att få lite mer bottendrag i den :) Hört att just denna motor är lite klen i låga registret så en neddrevning kan ju underläta. Är ju inte tänkt att blåsa 150km/h med denna direkt i alla fall*skratt*
    Skall upp i februari troligen och köra en vecka så..får se vad jag hinner med då :)

    Peace ouut o god fortsättning käre kusin!
    Jamed tanke på att det är en kortbandare som inte skall gå i lössnö, och inteheller racea efter leden så är det ju kanske bättre att få lite mer bottendrag i den :) Hört att just denna motor är lite klen i låga registret så en neddrevning kan ju underläta. Är ju inte tänkt att blåsa 150km/h med denna direkt i alla fall*skratt*
    Skall upp i februari troligen och köra en vecka så..får se vad jag hinner med då :)

    Peace ouut o god fortsättning käre kusin!
    vill man väl alltid:) Men det blir bara lite...har fixat back nu och det räcker nog med det. Skall ju inte ha den sedan som sagt men en bra skoter att börja småskruva i med så man lär sig. Bilar kan jag utan o innan, men skoter e nytt :)
    Ska montera backen efter vintern..hinner nog inte i år eftersom jag inte är här uppe mer, kanske en vecka bara men då vill jag ju köra :) Återkommer nog om jag behöver lite hjälp.

    Ha det gott mannen!!
    vill man väl alltid:) Men det blir bara lite...har fixat back nu och det räcker nog med det. Skall ju inte ha den sedan som sagt men en bra skoter att börja småskruva i med så man lär sig. Bilar kan jag utan o innan, men skoter e nytt :)
    Ska montera backen efter vintern..hinner nog inte i år eftersom jag inte är här uppe mer, kanske en vecka bara men då vill jag ju köra :) Återkommer nog om jag behöver lite hjälp.

    Ha det gott mannen!!
  • Laddar…
  • Laddar…
  • Laddar…