M
Reaktionspoäng
0

Blev medlem
Senast sedd

Profilinlägg Senaste aktivitet Inlägg Om

  • Tjaba! Körde upp leden till älg sjön för ungefär en och en halv vecka sedan,då var det väldigt mycket stöp och blött och lerigt.Körde igen med armerings sladden i onsdags till älgsjön och då har allt frysit till is. Sen har jag röjt på 4-5 ställen,så det är fullt åkbart om än lite ojämt på vissa ställen.Vägen från länsans vägen upp över sjöberget har dom plogat pga att dom ska avverka,så det är lite sten i början men det går om man tar det lungt. Gäsan is är inget problem om man åker i mitt spår som jag kört upp,har blivit rena betongen.Likaså hamptjärn,ingen fara om du åker i skoter spåret...ha de gött så hörs vi häls erik;))
    Tjaba! Körde upp leden till älg sjön för ungefär en och en halv vecka sedan,då var det väldigt mycket stöp och blött och lerigt.Körde igen med armerings sladden i onsdags till älgsjön och då har allt frysit till is. Sen har jag röjt på 4-5 ställen,så det är fullt åkbart om än lite ojämt på vissa ställen.Vägen från länsans vägen upp över sjöberget har dom plogat pga att dom ska avverka,så det är lite sten i början men det går om man tar det lungt. Gäsan is är inget problem om man åker i mitt spår som jag kört upp,har blivit rena betongen.Likaså hamptjärn,ingen fara om du åker i skoter spåret...ha de gött så hörs vi häls erik;))
    Var ut o jaga varg oxå sen drog ja ner till småland:) vette fan va jag har gjort i den delen av forumet:)
    Var ut o jaga varg oxå sen drog ja ner till småland:) vette fan va jag har gjort i den delen av forumet:)
    fan va skoj:) jag har inte haft tid o kolla nå mera på matta/ny skoter varit i småland o jagat gris:) kom hem i natt
    fan va skoj:) jag har inte haft tid o kolla nå mera på matta/ny skoter varit i småland o jagat gris:) kom hem i natt
    Ja vet fan snart varken ut eller inn på hur ja ska göra med skoterbyte
    Ja vet fan snart varken ut eller inn på hur ja ska göra med skoterbyte
    Kylan och snön kommer (hoppas jag iallafall) annars får vi väl bila någonstans;)
    Kylan och snön kommer (hoppas jag iallafall) annars får vi väl bila någonstans;)
    Hej!

    Funäs skulle jag också vilja prova, det verkar inte helt fel de heller.

    Ja fy skjutton, för en annan blir det många timmar i bilen innan man skulle vara på plats där uppe. Men det är säkert värt det som du säger.

    Jag har inte heller kört i helgen, blir nog inge mer förrän i jul och nyår faktiskt. Det var skönt att bara hålla sig på hemmaplan den här helgen, vila upp sig lite.

    Ha en bra vecka.
    Hej!

    Funäs skulle jag också vilja prova, det verkar inte helt fel de heller.

    Ja fy skjutton, för en annan blir det många timmar i bilen innan man skulle vara på plats där uppe. Men det är säkert värt det som du säger.

    Jag har inte heller kört i helgen, blir nog inge mer förrän i jul och nyår faktiskt. Det var skönt att bara hålla sig på hemmaplan den här helgen, vila upp sig lite.

    Ha en bra vecka.
    Hej hej!

    Jag tycker absolut att du ska testa på Åkersjön, iaf mitt & många andras favorit ställe.

    Å, gränsen, häftigt! Dit hoppas jag också på att få pka någon gång. Säkerligen grymt vacker miljö.

    Vad roligt att du är nöjd med reven. Jag har haft två st och varit precis lika nöjd med mina. SDI:in känns bara bra, lite ovant bara med den så pass höga dynan och SLP skidorna, men med övning blir det säkert riktigt bra.

    Kört nå i helgen?
    Hej hej!

    Jag tycker absolut att du ska testa på Åkersjön, iaf mitt & många andras favorit ställe.

    Å, gränsen, häftigt! Dit hoppas jag också på att få pka någon gång. Säkerligen grymt vacker miljö.

    Vad roligt att du är nöjd med reven. Jag har haft två st och varit precis lika nöjd med mina. SDI:in känns bara bra, lite ovant bara med den så pass höga dynan och SLP skidorna, men med övning blir det säkert riktigt bra.

    Kört nå i helgen?
  • Laddar…
  • Laddar…
  • Laddar…