S
Reaktionspoäng
0

Blev medlem
Senast sedd

Profilinlägg Senaste aktivitet Inlägg Om

  • Tjena! Fick du till M5an? har troligen samma fel på min? drar mycket bensin som satan misstänker jag! För så mycket ska ju inte en 500cc ta. . . Min har nyss blivit bestyckad! men märkte ingen skillnad på bensinförbrukningen! Kan det vara nå med variatorn? Han som bestyckade och bänkade den åt mig nämnde nå om att variatorn "låster" sig? Hört nå om det?

    Super glad om du vill svara på mitt meddelande! Mvh!
    Tjena! Fick du till M5an? har troligen samma fel på min? drar mycket bensin som satan misstänker jag! För så mycket ska ju inte en 500cc ta. . . Min har nyss blivit bestyckad! men märkte ingen skillnad på bensinförbrukningen! Kan det vara nå med variatorn? Han som bestyckade och bänkade den åt mig nämnde nå om att variatorn "låster" sig? Hört nå om det?

    Super glad om du vill svara på mitt meddelande! Mvh!
    ah ok där nere, vet du om man vågar köra älven, körde där iförrgår i mörkret men vände ganska snabbt, såg lite riskabelt ut då endel av isen såg ut att vara blöt :S ...
    ah ok där nere, vet du om man vågar köra älven, körde där iförrgår i mörkret men vände ganska snabbt, såg lite riskabelt ut då endel av isen såg ut att vara blöt :S ...
  • Laddar…
  • Laddar…
  • Laddar…