Fire_Dude
Reaktionspoäng
0

Blev medlem
Senast sedd

Profilinlägg Senaste aktivitet Inlägg Om

  • hej min rmk är ombestyckad de siter ett mindre huvudmunstycke de är 360 och de är 380 orginal och min bluddrar inge. den går rent hela vägen från 1000- 8000 varv så om du har kvar din så kan jag starkt rekomendera ott bestycka om den:D jag är nöjd med min den är starkare en edge 600 -02 som en polare har men de är nå fel på den så tomgången är dålig
    hej min rmk är ombestyckad de siter ett mindre huvudmunstycke de är 360 och de är 380 orginal och min bluddrar inge. den går rent hela vägen från 1000- 8000 varv så om du har kvar din så kan jag starkt rekomendera ott bestycka om den:D jag är nöjd med min den är starkare en edge 600 -02 som en polare har men de är nå fel på den så tomgången är dålig
    okey hur fort går din? jag har läst att dom gör ungefär 170km/h orginal men jag tyker de låter lite mycket för att vara en 500. de värkar vara en bra skoter bilig försäkring och bra matta och hyfsad motor. jag ska nog köpa en den här månaden.
    okey hur fort går din? jag har läst att dom gör ungefär 170km/h orginal men jag tyker de låter lite mycket för att vara en 500. de värkar vara en bra skoter bilig försäkring och bra matta och hyfsad motor. jag ska nog köpa en den här månaden.
    hej okej tack för snabt svar. då ska jag nog köpa en sån. vad tror du den ska vara för bestycknin om man vill att den ska gå bra i start vid djup snö oxo.
    hej okej tack för snabt svar. då ska jag nog köpa en sån. vad tror du den ska vara för bestycknin om man vill att den ska gå bra i start vid djup snö oxo.
    tja går din Rmk 500 bra i snö? så den är stark och rap i motorn? jag funderar på att köpa en sån.
    tja går din Rmk 500 bra i snö? så den är stark och rap i motorn? jag funderar på att köpa en sån.
    Tjaa, såg att du kommer från Glommers och tänkte höra hur ni har det med snö? är det skare nu eller?
    Tjaa, såg att du kommer från Glommers och tänkte höra hur ni har det med snö? är det skare nu eller?
  • Laddar…
  • Laddar…
  • Laddar…