__Marcus
Reaktionspoäng
35

Blev medlem
Senast sedd

Profilinlägg Senaste aktivitet Inlägg Om

  • Tja
    Hade du en stor kärra 6x2.20
    Hur får du på alla framåt på den. Har du bild?
    Skicka gärna till dylen@donken.nu
    Vore väldigt tacksam, håller nämligen på å bygger ett släp nu
    Tja
    Hade du en stor kärra 6x2.20
    Hur får du på alla framåt på den. Har du bild?
    Skicka gärna till dylen@donken.nu
    Vore väldigt tacksam, håller nämligen på å bygger ett släp nu
    Åker upp den 15/3-21/3.
    Aha då har du legat i lite!
    Blev ju inte mycket till vinter här hemma!!!
    Åker upp den 15/3-21/3.
    Aha då har du legat i lite!
    Blev ju inte mycket till vinter här hemma!!!
    Har varit till svartnäs två vändor, sen ska jag upp till funäs v 11,12.

    Du då, kört mycket?
    Har varit till svartnäs två vändor, sen ska jag upp till funäs v 11,12.

    Du då, kört mycket?
    Sugen är man alltid, men det är fel maskin när man bor här där vi gör, ingen riktig ledracer!
    Men en lite längre maskin med skaplig matta skulle inte vara helt fel:)
    Sugen är man alltid, men det är fel maskin när man bor här där vi gör, ingen riktig ledracer!
    Men en lite längre maskin med skaplig matta skulle inte vara helt fel:)
    Hej.. Är imponerad nå jävulskt av ljudet på din maskin.. undrar vad du kör med för slutburk?! pipor?
    (Har en -08 tnt)
    Hej.. Är imponerad nå jävulskt av ljudet på din maskin.. undrar vad du kör med för slutburk?! pipor?
    (Har en -08 tnt)
    Kan jag tro d:) var till fredriksberg i helgen på svenska rallyt, en kille i gänget hade en m8 hcr, 57 kammar! Oj vilken maskin:)
    Kan jag tro d:) var till fredriksberg i helgen på svenska rallyt, en kille i gänget hade en m8 hcr, 57 kammar! Oj vilken maskin:)
    Ja det är säkert den carro jag tänker på, känner henne inte så bra men var en trevlig tös jag träffade på några turer tidigare säsonger. ja du ser vad världen är liten:)

    Är väl ingen riktigt bestämd tur planerat, men körning blir det garanterat:) vi får väl slå följe någon annan gång då.
    Ja det är säkert den carro jag tänker på, känner henne inte så bra men var en trevlig tös jag träffade på några turer tidigare säsonger. ja du ser vad världen är liten:)

    Är väl ingen riktigt bestämd tur planerat, men körning blir det garanterat:) vi får väl slå följe någon annan gång då.
    Hej.

    Nej 32:an suger verkligen i d här föret... tror nästan det är något fel på skotern ibland:) noll fäste!

    Ja han kör väl ibland, carro en tjej här i byn körde lite förra säsongen men har lagt av nu tror jag, var körkort å bil som hägrade.

    Visst måste vi ta sällskap och ut å köra lite, vore trevligt, bli väl åkning i helgen!
    Hej.

    Nej 32:an suger verkligen i d här föret... tror nästan det är något fel på skotern ibland:) noll fäste!

    Ja han kör väl ibland, carro en tjej här i byn körde lite förra säsongen men har lagt av nu tror jag, var körkort å bil som hägrade.

    Visst måste vi ta sällskap och ut å köra lite, vore trevligt, bli väl åkning i helgen!
  • Laddar…
  • Laddar…
  • Laddar…