F
Reaktionspoäng
0

Blev medlem
Senast sedd

Profilinlägg Senaste aktivitet Inlägg Om

  • Tjenare Fredde!

    Du kör väl med HMK Team Focus Boa boots?
    Hur tycker du att de är i storlek om du jämför med "vanliga skor"? Tycker själv efter att ha vart och provat en snabb sväng på Navis att de känns små i storleken men frågan är hur så (1 storlek eller mer), vad säger du?

    Jag är ute efter riktigt varma dojjor och vad jag läst mig till ska HMK Team Focus Boa vara riktigt varma. Vilken är din erfarenhet?

    Jag fryser tyvärr alldeles för snabbt om händer och fötter, så jag funderar över om jag till och med ska köpa sånna pjucks så stora att jag kan ha dubbla sockor på mig. Vad säger du?

    Ha de bäst!
    // Fredde
    Tjenare Fredde!

    Du kör väl med HMK Team Focus Boa boots?
    Hur tycker du att de är i storlek om du jämför med "vanliga skor"? Tycker själv efter att ha vart och provat en snabb sväng på Navis att de känns små i storleken men frågan är hur så (1 storlek eller mer), vad säger du?

    Jag är ute efter riktigt varma dojjor och vad jag läst mig till ska HMK Team Focus Boa vara riktigt varma. Vilken är din erfarenhet?

    Jag fryser tyvärr alldeles för snabbt om händer och fötter, så jag funderar över om jag till och med ska köpa sånna pjucks så stora att jag kan ha dubbla sockor på mig. Vad säger du?

    Ha de bäst!
    // Fredde
    Tjenare mannen!
    Fredde Schäder här, man är laddad inför vintern men vart faan är snön?!
    Visst har Wikström meddelat dig att stugan i Akka är bokad tors-sön v.2?
    Ser det kasst ut med snö när det närmar sig så får vi ta och boka en helg senare i vinter också.
    Min ny/gamla M8 är snart uppdaterat inför vintern. Ska bara lägga på vita SLP PP skidor och Frog Skinz på huven sen är jag redo att köra fast utav h-vete, ha ha!

    Har du gjort något med din skönhet eller är det orginal ännu?

    Ha de gott!
    // Fredde
    Tjenare mannen!
    Fredde Schäder här, man är laddad inför vintern men vart faan är snön?!
    Visst har Wikström meddelat dig att stugan i Akka är bokad tors-sön v.2?
    Ser det kasst ut med snö när det närmar sig så får vi ta och boka en helg senare i vinter också.
    Min ny/gamla M8 är snart uppdaterat inför vintern. Ska bara lägga på vita SLP PP skidor och Frog Skinz på huven sen är jag redo att köra fast utav h-vete, ha ha!

    Har du gjort något med din skönhet eller är det orginal ännu?

    Ha de gott!
    // Fredde
  • Laddar…
  • Laddar…
  • Laddar…