fusionären
Reaktionspoäng
0

Blev medlem
Senast sedd

Profilinlägg Senaste aktivitet Inlägg Om

  • Tjenare!
    Ser att du är ägare av en fusion!
    Jag går i tankarna i att köpa mig en fusion och överväger mellan att köpa en rev eller fusion!
    Tänkte kolla om du kanske kan ge mig lite info om just fusionen!
    De flesta rekommenderar revarna men vill ha en synvinkel ifrån nån som faktiskt äger en fusion!!

    Hur driftsäkra är dom?
    Hur mycket drar dom?
    Är de lätta att få upp på res?
    Är det något man ska tänka på vid köp?

    Mvh Fredrik fröjd
    Tjenare!
    Ser att du är ägare av en fusion!
    Jag går i tankarna i att köpa mig en fusion och överväger mellan att köpa en rev eller fusion!
    Tänkte kolla om du kanske kan ge mig lite info om just fusionen!
    De flesta rekommenderar revarna men vill ha en synvinkel ifrån nån som faktiskt äger en fusion!!

    Hur driftsäkra är dom?
    Hur mycket drar dom?
    Är de lätta att få upp på res?
    Är det något man ska tänka på vid köp?

    Mvh Fredrik fröjd
    Hej!
    Ja vi är nästan grannar!Fredrik skulle komma förbi på fredag om han hade tid så det är väl bara att hoppas
    det,för nu börjar det att bli lite bänt å prov kör.
    /Magnus
    Hej!
    Ja vi är nästan grannar!Fredrik skulle komma förbi på fredag om han hade tid så det är väl bara att hoppas
    det,för nu börjar det att bli lite bänt å prov kör.
    /Magnus
    Tja!
    Kopplade loss kontakten till givaren och ingen skillnad den gick som tidigare så den kanske är trasig.
    Är den ställbar för det är ju spår där den är fast skruvad så att man kan vrida den lite?
    Men jag hadde inga skruvar på sidorna om gasarna bara en i mitten och det är väl luftskruven da ?
    Mvh/Magnus
    Tja!
    Kopplade loss kontakten till givaren och ingen skillnad den gick som tidigare så den kanske är trasig.
    Är den ställbar för det är ju spår där den är fast skruvad så att man kan vrida den lite?
    Men jag hadde inga skruvar på sidorna om gasarna bara en i mitten och det är väl luftskruven da ?
    Mvh/Magnus
    Tja! jag ska prova att skruva på luftskruvarna så få jag se.
    Har en kompis som nämde tps givaren vad tror du,
    MVH/Magnus
    Tja! jag ska prova att skruva på luftskruvarna så få jag se.
    Har en kompis som nämde tps givaren vad tror du,
    MVH/Magnus
    Tjenare! jag har en switchback 600ho -06 som jag tycker drar för mycke bränsle,den tar 3liter vid väldigt lugn körning.och ungefär lika mycke vid hårdare tag.Lite knepigt tycker jag,det sitter 45/390s munstycken på den och nålarna är i mitten.Kan reedventilerna rå för detta den går inte heller rent under 5000 rpm och har man kört sakta ett tag så plöddrar den när man ska dra på.Har du nån teori.....MVH::::::
    Tjenare! jag har en switchback 600ho -06 som jag tycker drar för mycke bränsle,den tar 3liter vid väldigt lugn körning.och ungefär lika mycke vid hårdare tag.Lite knepigt tycker jag,det sitter 45/390s munstycken på den och nålarna är i mitten.Kan reedventilerna rå för detta den går inte heller rent under 5000 rpm och har man kört sakta ett tag så plöddrar den när man ska dra på.Har du nån teori.....MVH::::::
    ska riva ner den i sommar då jag är uppe....Bliringet denna vinter för den vecka jag äruppe vill jag ju köra..inte skruva. Kan inte så mycket så risken är att om man river så tar det längre tid än man trodde och då blir det inget köra...
    Men jag hör av mig..du får hjälpa mig ;-)
    ska riva ner den i sommar då jag är uppe....Bliringet denna vinter för den vecka jag äruppe vill jag ju köra..inte skruva. Kan inte så mycket så risken är att om man river så tar det längre tid än man trodde och då blir det inget köra...
    Men jag hör av mig..du får hjälpa mig ;-)
  • Laddar…
  • Laddar…
  • Laddar…