Stins1!
Reaktionspoäng
10

Blev medlem
Senast sedd

Profilinlägg Senaste aktivitet Inlägg Om

  • Jo finns mycket att välja och mumsa på. Ja som sagt lider me dig! Synd att dom inte kan hålla sina fingrar i styr jävla kleptomaner.
    Jo finns mycket att välja och mumsa på. Ja som sagt lider me dig! Synd att dom inte kan hålla sina fingrar i styr jävla kleptomaner.
    Tjo stins1 Lider med dig på f6:an, jävlit snygg skoter. Haru köpt en Yamaha sen Lynx eller?
    Tjo stins1 Lider med dig på f6:an, jävlit snygg skoter. Haru köpt en Yamaha sen Lynx eller?
    Ja den kommer nog att passa som handen i handsken.. otroligt rolig maskin som håller bra=tål att pryglas.
    du kommer nog ha väldigt roligt på den...
    Ja den kommer nog att passa som handen i handsken.. otroligt rolig maskin som håller bra=tål att pryglas.
    du kommer nog ha väldigt roligt på den...
    tjenare!
    Så det blev en lynx ändå?? blev du helt såld efter provkörningen eller?
    tjenare!
    Så det blev en lynx ändå?? blev du helt såld efter provkörningen eller?
    Hej!

    Såg konversationen mellan dig och kryckan, roligt att du gillar Phazern! Har suttit och grumlat mycket på om det verkligen skiljer så mycket i draget på en Phazer och en x 600cc, men du tyckte alltså inte det? Har inte kört så många fler skotrar än min Phazer och några enstaka touring, men jag tycker att Phazern fräser på rätt bra ändå!

    Lycka till med skotersökandet/försäkringspengarna också!
    Hej!

    Såg konversationen mellan dig och kryckan, roligt att du gillar Phazern! Har suttit och grumlat mycket på om det verkligen skiljer så mycket i draget på en Phazer och en x 600cc, men du tyckte alltså inte det? Har inte kört så många fler skotrar än min Phazer och några enstaka touring, men jag tycker att Phazern fräser på rätt bra ändå!

    Lycka till med skotersökandet/försäkringspengarna också!
    Ja, det vore jävligt häftigt!
    Frågan är om man kommer sakna klippet i en 120 hästars tvåtaktare? :S
    Står mellan att köpa en IQ Shift och modda, eller en Phazer FX... USCH! :D
    Ja, det vore jävligt häftigt!
    Frågan är om man kommer sakna klippet i en 120 hästars tvåtaktare? :S
    Står mellan att köpa en IQ Shift och modda, eller en Phazer FX... USCH! :D
    Har blivit lite förtjust i dem även jag.
    En Phazer med lite värre matta, så vore det klockrent. :D
    Har blivit lite förtjust i dem även jag.
    En Phazer med lite värre matta, så vore det klockrent. :D
    Såg att du kört Phazer? Vad tyckte du om den gentemot din "förra" F6a?

    Ha de gott.
    hehe okej :) jo man tar juh en dag i taget får se om jag ens kommer ha någon skoter i vinter :( va juh dum nog att byta bort zrn jag hade mot en moppe jävel :p
    hehe okej :) jo man tar juh en dag i taget får se om jag ens kommer ha någon skoter i vinter :( va juh dum nog att byta bort zrn jag hade mot en moppe jävel :p
  • Laddar…
  • Laddar…
  • Laddar…