Bean_75
Reaktionspoäng
0

Blev medlem
Senast sedd

Profilinlägg Senaste aktivitet Inlägg Om

  • Nu känns det mycket bättre, Rmkn är såld så jakten på ny maskin har börjat

    Kanske rent av blir en kissekatt iår...
    Nu känns det mycket bättre, Rmkn är såld så jakten på ny maskin har börjat

    Kanske rent av blir en kissekatt iår...
    Jadu det kan man ju fråga sig, inte en minusgrad så långt ögat kan se är nere i Umeå.

    Bara grådis och allmänt pissigt väder

    Dock har jag ingen brådska själv, skotern står i delar för tillfället måste försöka hinna kasta ihop den och sälja innan säsongen börjar

    Ser bättre ut för lillebrorsan han var in på Yamaha och beställde en MTX
    Jadu det kan man ju fråga sig, inte en minusgrad så långt ögat kan se är nere i Umeå.

    Bara grådis och allmänt pissigt väder

    Dock har jag ingen brådska själv, skotern står i delar för tillfället måste försöka hinna kasta ihop den och sälja innan säsongen börjar

    Ser bättre ut för lillebrorsan han var in på Yamaha och beställde en MTX
    Okey!

    Nu sticker vi upp, ser du en silver x5 och en blå 330xi i Arvisjaur ikväll så är det bara komma förbi och hälsa :)
    Okey!

    Nu sticker vi upp, ser du en silver x5 och en blå 330xi i Arvisjaur ikväll så är det bara komma förbi och hälsa :)
    Jo jag tror nog det blir lefats, fre eller lör beroende på hur kallt det är

    Har med mig laptoppen så hör av er om ni är sugna på att möta upp nånstans och köra lite :)
    Jo jag tror nog det blir lefats, fre eller lör beroende på hur kallt det är

    Har med mig laptoppen så hör av er om ni är sugna på att möta upp nånstans och köra lite :)
    Tjena

    Har inte heller varit upp än blir premiärtur nästa helg, hade tänkt vara upp mellandagarna men stannade hemma pga det tveksamma snöläget

    Hade ju varit tråkigt att träffa stubbe eller sten det första man gör
    Tjena

    Har inte heller varit upp än blir premiärtur nästa helg, hade tänkt vara upp mellandagarna men stannade hemma pga det tveksamma snöläget

    Hade ju varit tråkigt att träffa stubbe eller sten det första man gör
    Nja, hade bokat om det skulle bli av 25e nu när det blev ändrat så fick jag inte ledigt från jobbet :(
    Nja, hade bokat om det skulle bli av 25e nu när det blev ändrat så fick jag inte ledigt från jobbet :(
    Riktigt härliga puder bilder du lagt upp :)

    Hörde att du och några till skulle hänga med på Arvidsjaur-Arjeplog tripp i slutet på februari

    Hur många blir ni?, inte riktigt klart hur många jag lyckas lura med mig...
    Riktigt härliga puder bilder du lagt upp :)

    Hörde att du och några till skulle hänga med på Arvidsjaur-Arjeplog tripp i slutet på februari

    Hur många blir ni?, inte riktigt klart hur många jag lyckas lura med mig...
  • Laddar…
  • Laddar…
  • Laddar…