E
Reaktionspoäng
0

Blev medlem
Senast sedd

Profilinlägg Senaste aktivitet Inlägg Om

  • tjenare. Kan du låten till den videon du la ut nyligen om låmgtest bloggen. Skidoo testar dämpare eller vad den hette skriv den i forumet sköna skoterfilmer
    Hej

    Hedevikens Snöskoterklubb (centrala Härjedalen) vill gärna bli upplagd här :)

    Jag, Matti Ohlsén (kassör), skall vara moderator.

    mvh / Matti
    hej! var sugen att starta umeåskoterklubb under västerbotten,Hur går det med det ?
    Tjenare. Är i valet och kvalet om jag ska lasta skotern och blåsa till Gördalen imorgon.
    Vet du hur åkningen är just nu? Har aldrig vart där tidigare. Kändes onödigt att starta en ny tråd i forumet..
    Hej, Kan Ni lägga upp Ockelbo Skoterklubb på denna sida. Vi tillhör Gästrikland och jag (ordförande i klubben) är moderator
    Hej! kan du lägga upp Umeåskoterklubb i västerbotten under klubbtråd! skulle vara bra å se om de finns mer umebor här på forumet! tack på förhand!
    Bra tanke det här med en klubbtråd. Lägg gärna även upp Arvidsjaur Snöskoterförening. Vi finns i Norrbotten, om du nu inte visste detta.

    mvh. stig larsson

    Ps. då du kanske behöver en lågkammare i framtiden så har jag en Ockelbo 300 med 12 mm kamhöjd. Vi kan byta hugg. ;-)
    Jaså, du kan de där med data du då iaf :D Du är minsann en äkta skoterdåre, låter härligt. Jag håller med dig, kylan kan ta och dra. Jag gruvar mig för de gånger jag är tvingad att ge mig ut i kylen, fryser ihjäl. Är nog en naken hund fast i mänsligt format, så att jag fastnat för skoterkörning är ytterst underligt.

    Nu har skotern fått vila och jag med. Har inte känt mig så pigg. Men nu är jag taggad för att ge mig ut två helger i rad. Blir det körning i helgen?
    Det var ingen dålig semester. Vad jobbar du med? Det var lite tungt att komma igång igen efter ledigheten, men det kommer väl :)
    okej, "Nelmlund" det är första initialen på mitt förnamn och sedan efternamnet :)
    Hello!

    Var du i Åkersjön och körde nåt nu över jul/nyår? Vad tycktes?

    Mvh/Malin
  • Laddar…
  • Laddar…
  • Laddar…