Stig Larsson
Reaktionspoäng
2

Blev medlem
Senast sedd

Profilinlägg Senaste aktivitet Inlägg Om

  • körde leden mot lefats 4 gånger.. det var ganska mycke vatten på sjöarna speciellt storbergs sjön.. var ganska mycke snö men har kört hela vägen över fjället och till slagnäs..
    körde leden mot lefats 4 gånger.. det var ganska mycke vatten på sjöarna speciellt storbergs sjön.. var ganska mycke snö men har kört hela vägen över fjället och till slagnäs..
    tycker att du ska ta ledigt från jobbet i en vecka och sladda lederna så du får prova på att göra något vettigt i en vecka
    tycker att du ska ta ledigt från jobbet i en vecka och sladda lederna så du får prova på att göra något vettigt i en vecka
    E
    Fixat, jag står över ockelbon denna gång :)
    det är med sorg i mitt hjärta jag ser att du har varit utan sladdar kompis i helgen men tyvärr var jag tvungen att arbeta
    det är med sorg i mitt hjärta jag ser att du har varit utan sladdar kompis i helgen men tyvärr var jag tvungen att arbeta
    ulf-lundmark@hotmail.com
    Men mitt tips är att du ringer, han är mycket sporadiskt inne på datorn.
    070070-6283568 / 0702097000 / 0960-18013
    ulf-lundmark@hotmail.com
    Men mitt tips är att du ringer, han är mycket sporadiskt inne på datorn.
    070070-6283568 / 0702097000 / 0960-18013
    hej stig har du någon aktiv meiladress till uffe.
    ska på konferans med biodisel som ämne i storuman i morgon sitter o dricker kaffe hos syrran i sollefteå.vi har ju styrelsemöte i hälgen led finnansgruppen kommer o lägga upp riktlinjerna över hur vi ska agera framöver har du tipps hör då av dej på meilen eller min mobil.
    mvh lönn
    hej stig har du någon aktiv meiladress till uffe.
    ska på konferans med biodisel som ämne i storuman i morgon sitter o dricker kaffe hos syrran i sollefteå.vi har ju styrelsemöte i hälgen led finnansgruppen kommer o lägga upp riktlinjerna över hur vi ska agera framöver har du tipps hör då av dej på meilen eller min mobil.
    mvh lönn
  • Laddar…
  • Laddar…
  • Laddar…