R
Reaktionspoäng
1

Blev medlem
Senast sedd

Profilinlägg Senaste aktivitet Inlägg Om

  • Jo trodde jag det med men har kollat runt på blocket och nästan ingen verkar vara drevad utav de som ligger ute, är ju ite ås dyrt med M7 drevning men känns som det är lite "svårt" att sätta dit är ju inte bra på att skruva men ja vi får väll se
    Jo trodde jag det med men har kollat runt på blocket och nästan ingen verkar vara drevad utav de som ligger ute, är ju ite ås dyrt med M7 drevning men känns som det är lite "svårt" att sätta dit är ju inte bra på att skruva men ja vi får väll se
    =O) LOl Ska kolla lite är grymt sugen på en F7.a, vart köpte du din? Tror du det är mer värt att dreva om lr lika bra gå på v-kitt?
    =O) LOl Ska kolla lite är grymt sugen på en F7.a, vart köpte du din? Tror du det är mer värt att dreva om lr lika bra gå på v-kitt?
    är du duktig på skruva är själv inte någon guru direkt måste jag säga, undrade inte är det svårt att montera v-kitt?
    är du duktig på skruva är själv inte någon guru direkt måste jag säga, undrade inte är det svårt att montera v-kitt?
    Aha, ja den jag kollade på hade m7 drevning och 44:as matta, funderade oxå på v-kit, vilket beställde du?
    Aha, ja den jag kollade på hade m7 drevning och 44:as matta, funderade oxå på v-kit, vilket beställde du?
    =O) låter ju kanon ska se lite, ska ju gå skola och så har man bilen kan vara bra med lite pengar kvar på banken iaf=O)
    Simma lugnt och GOD JUL på dig och gott nytt år
    =O) låter ju kanon ska se lite, ska ju gå skola och så har man bilen kan vara bra med lite pengar kvar på banken iaf=O)
    Simma lugnt och GOD JUL på dig och gott nytt år
    Nja blir väll ibland nu när Emil köpt en, ska kanske skaffa en får se lite. Visst har du en F7:a? Och om du har det hur är den att köra?
    Nja blir väll ibland nu när Emil köpt en, ska kanske skaffa en får se lite. Visst har du en F7:a? Och om du har det hur är den att köra?
  • Laddar…
  • Laddar…
  • Laddar…