Långtestblogg 2011 Summit 800X 163"-10

mr.summit

Välkänd medlem
12 jun 2009
210
0
18
Malung
Här kan ni kommentera och ställa frågor angående bloggen på min summit 800X 163"-10. Bloggen hittar ni som är prenumerant i snowmobile.se under långtestbloggen. Häng med på en spännande säsong.

//Hans

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
Hans skönt att redan nu kunna läsa om din "snö"skoter och dina små personliga moddningar.
Det skall bli kul att köra med dig i vinter nånstans i pudersnön.

mr.summit

Välkänd medlem
12 jun 2009
210
0
18
Malung
Var fann du din maskin? ser ju helt ny ut? Trodde de var slutsålda förra säsongen.
Den är helt ny, dom var slut sålda. Jag fick reda på att BRP hade 3 st kvar, dom var avsedda för en annan marknad än Sverige. Talade om det för min lokal handlare som tog hem den till mig. Vet ej om dom andra 2 st är kvar eller inte.
//Hans

kockshogun

Medlem
27 aug 2010
10
0
1
Synd att de andra två verkar ha gått åt, då det hade varit roligt att prova äga en riktigt seriös klättrare och denna onekligen uppfyller det!

mr.summit

Välkänd medlem
12 jun 2009
210
0
18
Malung
Synd att de andra två verkar ha gått åt, då det hade varit roligt att prova äga en riktigt seriös klättrare och denna onekligen uppfyller det!
Ja det ska bli spännande och se vad den kommer att leverera. Jag håller även på och försöker få tag på eftermarknads ”godis” att sätta på den inför vintern. Tror att det blir roligt att få med för och nackdelar med att montera på sådant.

kockshogun

Medlem
27 aug 2010
10
0
1
Blir spännande att se vad du menar med "godis"! ser fram emot rolig läsning på hemsidan om din maskin denna säsong. får väl försöka byta bort x-trimmen mot en summit om du verkar FÖR nöjd med din maskin hehe