prisuppskattning polaris rmk 900.

Swikberg

Välkänd medlem
3 okt 2008
762
0
16
söråker
tänkte höra vad ni skulle uppskatta sommar samt vinterpris på en polaris rmk 900-05 för pris. den har gått ca 280 mil någon liten spricka i huven mattan är i fint skick mm verkar endast vara lite smågrejer i plasten. skulle vart intressant å veta är igentligen inte så jätte uppdaterad på just denna modell. mer en att ja vet att dom ha lite problem med vibrationer mm men inge bra på prisklass på dessa men tror att jag kan få tag i en för rätt lagomtpris.
tack på förhand

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36
Är du inne på lång maskin nu ? :D
Skulle tippa runt 39-40 sommarpris..

D

Draken

Om du vill göra en bra affär och tjäna pengar så är polaris 900 knappast rätt väg att gå. :heh:

Hör väl inte till dom skotrar som har bäst rykte kanske och är således inte direkt lättsålda...

RMK700Woopie

Välkänd medlem
1 jan 2000
732
0
16
39
Kiruna, Käymäjärvi
jag tror på 900:an bara att ut och modda i garaget, den är tydligen väldigt lätt trimmad. sen kan man skippa en massa onödigt krims krams som följer med maskinen.. :-] bra pris är det på dem. Är den bara fullt uppdaterad, enligt snack med min handlare så är det absolut inga fel på maskinen. Ryktet är nog värre än vad maskinen går för. visst är det en stor maskin, men bigblock är bigblock. så skoter förhållande till pris så JA det är ett vettigt köp. det gäller bara att skrapa av lite onödigt skit på maskinen! ;-] typ ett slp system minskar vikten med typ 10 kg och ökar hästkrafts antalet med precis lika mycket!