Lär finnas några handlare på annan ort som inte har sålt alla sina beställda maskiner än, så skynda å ring runt så ska du nog få tag i en skoter du å...Jag...missade den!?!?! Jag var in EN DAG försent på ski-doo Lundströms i Kiruna, de har fått 25 st, ALLA borta och jag är nummer 26 :bawling:
Tänkte först om man skulle ta en backcountry 800 istället, så kom jag på mitt motto: accept NO substitute...
Så nu står man där och hoppas HOPPAS att färgsättningen är lika snygg till -12orna...
Men å andra sidan så är den svenska valutan som zloty och ni har ganska mycket högre löner.Å for dere som tycker Freeriden kostar mycket..... I Norge e prisen Nkr172.500,- = Skr 204.000,- ........
Jo, du har ett poeng der.....Men å andra sidan så är den svenska valutan som zloty och ni har ganska mycket högre löner.
Välkommen till Sverige, Nordeuropas enda u-land.
klart de kommer, de e charmigt, och kallas racing, heelt okHar dom tenkt beholda den fula røda revers-knappen festad med stripps??
Du får akta dig. Någon kanske frågar dig om jobb.Men å andra sidan, om nån vil ha jobb her uppe, så behøver vi en kylmontør med bra elektro erfaring![]()
Ohh, mitt fel... racing... :madgrin: da e det okklart de kommer, de e charmigt, och kallas racing, heelt ok![]()
Får jag tag i riktig mann, så bjuder jag mest sannolikt på jobb :hello: Och for ni som e 14, send vidare til farsanDu får akta dig. Någon kanske frågar dig om jobb.
Och här på forumet hittar du mest 14-åringar. Jag tvivlar på att nån av dem har elektroerfaring.![]()