Fick ett telefonsamtal ifrån Polisen idag angående skriverier om bedrägerier på forum. Tydligen så är Polisen så flitiga så dom sitter och söker av internet för att komma i kontakt med folk som blivit utsatta för brott. Jag själv har inte blivit utsatt för brott (än). Polisen sa att dom uppmanade alla som har blivit utsatt för någon form utav brott STORA som SMÅ att anmäla.
Så till er alla som blivit lurad på något sätt av nån bedragare. Anmäl, det hjälper inte bara er själva utan det kan hindra andra för att råka ut för samma sak och skojaren åker dit mer.
Tycker då detta va väldigt flitigt utav dom. Mitt förtroende för Polisen höjdes ivarjefall en smula efter det trevliga samtalet.
Så till er alla som blivit lurad på något sätt av nån bedragare. Anmäl, det hjälper inte bara er själva utan det kan hindra andra för att råka ut för samma sak och skojaren åker dit mer.
Tycker då detta va väldigt flitigt utav dom. Mitt förtroende för Polisen höjdes ivarjefall en smula efter det trevliga samtalet.