byta

hallonet

Välkänd medlem
8 feb 2010
400
1
16
Rimbo/Gottröra
är i bytarsvängen nu, känner att min lynx enduro 400 inte räcker till, men eftersom jag bor i sthlms området och åker mest här omkring vill jag inte lägga en förmögenhet, men har kikat på skotrar mellan 30-40 lappar typ.

någon som har nåt bra tips på en bra skoter för den pengen, 6 eller 700 cc typ.

jag har spanat lite på såna som, yamaha viper, polaris edge, arctic cat f6, polaris rmk osv.

ös gärna på med tips och råd av era egna erfarenheter.

tack på förhand

virtala

Medlem
17 apr 2009
44
0
1
Piteå
tycker absolut att du ska ska skaffa en lynx enduro 600 runt 02-04 ... kanonskoter som är värd pengarna!!!

polarisindy400

Välkänd medlem
11 jan 2009
3.386
16
38
piteå
håller med, köp en enduro 02-04 eller nå sånt. angående yamaha så är deras motorer driftsäkra men chassie och boggie är inte så mycke att hurra över. dom är framtunga nå så hemst.

hallonet

Välkänd medlem
8 feb 2010
400
1
16
Rimbo/Gottröra
så enduron är nåt att fortsätta satsa på alltså:), gillar min skoter som fan egentligen, hade det suttit en 600 cc motor lr uppåt på den hade jag aldrig bytt, men nu när man ska byta så kan det va kul å testa nåt annat också känner jag

polarisindy400

Välkänd medlem
11 jan 2009
3.386
16
38
piteå
så enduron är nåt att fortsätta satsa på alltså:), gillar min skoter som fan egentligen, hade det suttit en 600 cc motor lr uppåt på den hade jag aldrig bytt, men nu när man ska byta så kan det va kul å testa nåt annat också känner jag
om du gillar enduro så fortsätt med en sån, det är fina skotrar

polarisindy400

Välkänd medlem
11 jan 2009
3.386
16
38
piteå
är ju sant att dom är framtunga och boggien är inte nå jättebra. är ju i princip stumma, men är en bra sjöräser om mman bara ska köra fort efter sjöar. deras motorer är jäkligt fina men men. dom kan inte va bäst på allt. alla skotrar är bra på olika saker ooch så är det bara.