författare i skoterbanken sökes rmk 800 -03

Kyten

Välkänd medlem
3 jan 2006
730
0
16
Luleå
Har nyligen läst i skoterbanken om en rmk 800 -03 159". Skulle vilja komma i kontakt med killen som skrev resentionen om sin maskin där. Finns han på forumet? Mattias Köhler ska han heta.

Gården

Välkänd medlem
23 nov 2006
510
0
16
Bollnäs
vet inte om han kan få fram nå mer info men det är jonasadolfsson här på leden som har hant om skoterbanken så han kanske kan hjälpa dig:)

Kyten

Välkänd medlem
3 jan 2006
730
0
16
Luleå
Jaha. Där är du.
Jag har en likadan maskin som du har. Blev så jäkla nyfiken på din moddade maskin.
Vill veta mer om den och bilder självklart. Håller själv på modda min men har inte hunnit lika långt som du.

niklaasw

Medlem
29 nov 2009
18
0
1
Luleå
Jaha. Där är du.
Jag har en likadan maskin som du har. Blev så jäkla nyfiken på din moddade maskin.
Vill veta mer om den och bilder självklart. Håller själv på modda min men har inte hunnit lika långt som du.
Finns ju en fin bild om du klickar på hans profil, dock så skulle det vara roligt med flera bilder =)

Kyten

Välkänd medlem
3 jan 2006
730
0
16
Luleå
Undrar om org kjedjan räcker till 19/42 drevning? Eller måste jag köpa längre kjedja?

Kyten

Välkänd medlem
3 jan 2006
730
0
16
Luleå
Skulle vilja se bild på kylar lösningen som du har gjort. Kan antyda att det sitter ett T rör i bakkant av tunneln på utsidan. Skriv lite hur du gjort och varför och om det funkar bra.