S Stelt Välkänd medlem 5 nov 2008 1.088 0 16 Luleå 9 dec 2009 #21 Reckless skrev: Går de på något sätt att ändra i kopplad boggie så att den reagerar mer som en okopplad? Vill att den ska lätta mer på skidorna. Har som sagt en nyinskaffad Renegade 600 SDI -05. Click to expand... Jag har försökt med det mesta men den ville helt enkelt inte resa :/
Reckless skrev: Går de på något sätt att ändra i kopplad boggie så att den reagerar mer som en okopplad? Vill att den ska lätta mer på skidorna. Har som sagt en nyinskaffad Renegade 600 SDI -05. Click to expand... Jag har försökt med det mesta men den ville helt enkelt inte resa :/
R Reckless Aktiv medlem 30 apr 2008 82 0 6 10 dec 2009 #22 Stelt skrev: Jag har försökt med det mesta men den ville helt enkelt inte resa :/ Click to expand... Aff, får väll klara mig vintern ut och sen se om man inför nästa säsong ska byta till en kort..
Stelt skrev: Jag har försökt med det mesta men den ville helt enkelt inte resa :/ Click to expand... Aff, får väll klara mig vintern ut och sen se om man inför nästa säsong ska byta till en kort..