Han vill ha 23000:- fint skick. vet du hur det är med hållbarheten ? krånglade din något alls ?Tjena
Ägde en sådan för ett par år sedan
+Driftsäker
-Tung
Vad vill säljaren ha för skotern?
När jag hade min så diffade det bara nån tusenlapp mellan en 670x och en summit 700 zx chassit
Nästa skoterköp blev en 800x och jag ångrade att jag inte la till några tusenlappar och köpte det nyare chassit på en gång
Ska man ha den till att klättra med är skillnaden som natt och dag 670in känns blytung
Okej, tack. vi får se hur det blir något tips på en skön skoter kring 27k kanske 30k om man har tur med sponsringen. ?Enda problemet jag hade var plastklacken i magnapullen gick sönder 2ggr
Men ÅF hade bara hemma pirat saker, när jag väl fick tag på en original så höll det
Annars gick han bara fint, inget att anmärka på.
Dock kändes 23k i överkant, jag sålde min 800x 01 för 25k nu för någon månad sen
Lägger du till någon tusenlapp får du en MYCKET roligare skoter
Nope inte klättring. Och tror inte det vi köper den från släkten isf. Den finns i kiruna. Kan ju försöka få ner priset lite, men den är i jävligt fint skick iaf. vet inte så mycket om den ännu.Är det klättring du ska ha den till?
I så fall säger jag nog att 800x är bäst i prisklassen
Men säg att du får ner 670in till 20 eller just under så är det nog en bra affär
23k var liiite för mycket, du råkar förresten inte ha reg nr på den som du kan skicka via PM?
Kan ju vara min gamla, dom är ju inte sådär väldigt vanliga