Grattis Skotern på Skoterns Dag :)

E

eMe181

Säger oxå grattis till alla fräna skotrar Dock oxå skrotade :aetsch:
 

Bergmann

Välkänd medlem
18 aug 2008
566
0
16
Ånge, Sweden
God morgon alla! fixade alla presenter igår , och håller på med det sista på tårtan nu. så snart så ska ja och frugan gå till garaget och sjunga! iår så har "Samantha" (summiten alltså) fått en helt ny matta och variatorena renoverade, slides, kolvar och en packethållare till sopa dunk!
 

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
God morgon alla! fixade alla presenter igår , och håller på med det sista på tårtan nu. så snart så ska ja och frugan gå till garaget och sjunga! iår så har "Samantha" (summiten alltså) fått en helt ny matta och variatorena renoverade, slides, kolvar och en packethållare till sopa dunk!

Haha hälsa Samantha grattis :)
 

Goa

Aktiv medlem
4 feb 2007
96
1
6
Ånge
God morgon alla! fixade alla presenter igår , och håller på med det sista på tårtan nu. så snart så ska ja och frugan gå till garaget och sjunga! iår så har "Samantha" (summiten alltså) fått en helt ny matta och variatorena renoverade, slides, kolvar och en packethållare till sopa dunk!
haha härligt sebbe, blir en fin dag idag!
 
D

Deleted member 6797

grattis min edgar :) som snart går i pension.

se om man inhandlar nå till edgar, här i piteå har vi bara polaris och lynx/ski-doo
 

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
Jag berätta idag för min skoter att "På måndag får du tillbaka ditt hjärta (motorn) som du varit utan sen i april!" Och skotern vart jätte glad :)
 

hadda

Välkänd medlem
7 sept 2008
424
0
16
Njurunda
jag monterade dit stötdämparna på henne idag (vectorn) hon bler jätte lycklig nu då hon inte behöver hänga nå mer med ett spänband i taket. har haft dämparna på renoverning hela sommaren:)
 
Last edited:
D

Deleted member 6797

min ska då få ny olja ikväll, så han kommer säkert bli full :)

men glad blev han
 

Hellboy

Välkänd medlem
25 okt 2004
2.255
5
38
Ske-å
Nu är det ingen som tvivlar längre på att skoterfolket här på sm är som en sekt :beer:
 

Trices

Välkänd medlem
18 mar 2009
972
0
16
31
Arjeplog
Sorgligt nog kan man inte fira skoterns dag med sin pärla, men jag roar mig med att se på premiärtursfilmen =)

 
D

Deleted member 6797

Bara Polaris så som Traktorcity beter sig. Svarar man inte i telefon ska man inte ha ett telefonnummer.
tyck du dom e otrevliga?

iaf på bil-laget e dom skittrevliga, iaf me mig, dock e ja där typ jämt
 

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
40
Roknäs
tyck du dom e otrevliga?

iaf på bil-laget e dom skittrevliga, iaf me mig, dock e ja där typ jämt
Har köpt grejer för närmare 10000:- på andra ställen för att dom aldrig (och så menar jag ALDRIG) svarar i telefon. När jag vart less så ringde jag till vanliga Traktorcity och sa vad jag tyckte, Från och med nu så köper jag grejer från Tords motor i Bredåker (Boden).
 

maqqe17

Välkänd medlem
18 aug 2008
492
1
16
Skellefte
Startade upp Et'n idag, FÖRSTA RYCKET!!
Grattis på skoterns dag, och dessutom snart 30årsdagen!
Födelsedagspresenten kom i förskott, ett par hantagsvärmare! :rock:
Lyx nänting!
 

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Happy birtday to you !!!

Sålde burgare åt kalix skoterklubb idag(läs igår)och det var ganska många som köpte medlemskap..härligt !!