Vad hade ni värderat min skoter till?

``mountain max´´

Välkänd medlem
24 jan 2007
1.292
1
16
Jokkmokk
Nog är xrs:en säkert en rolig skoter, är ju nyare och säkert längre än din -04:a? Men är ett h-vete när man lagt ut mkt på skotern man har och sen vill sälja men ändå inte. Knivig sitiuation ;)

Var ju ett mycket bra bud du fått för din, men är du tveksam så tycker jag du ska behålla så de inte bara blir att du måste sälja den pga ett bra bud och så sen köpa nå hux&flux om du hajjar.

RannerKing

Välkänd medlem
24 maj 2006
1.185
1
16
35
Vittangi/Kiruna
www.LynxTalk.se
Hur mycket gladare hade du blivit av att byta skoter? Om du är nöjd med den du har nu så borde det ju inte finnas någon anledning, och efter som att du beskriver den som en "Pärla" så kan du ju inte ha så stor anledning att byta. Och som du säger så vet du ju vad du har... Köper du en annan begagnad skoter så kan du ju få i princip vad som helst.

Jag tycker du ska behålla den eftersom du inte verkar vilja sälja den från första början. Och du blir ju inte direkt rik av att sälja den, utan det är väl ett normalpris skulle jag vilja säga, eftersom den har lite "godis" på sig och är i fint skick som fasen:)...

IamFredrik

Välkänd medlem
2 okt 2008
3.474
2
36
Gällivare
Alltså jag gillar ju den hehe, å ja vet ju som sagt "vad jag har".. men dock så tror jag inte ja kommer få såhär mycket nångång till.. och ny skoter är ju alltid kul hehe.. men som sagt ja vet inte!

Hade varit kul att köpa typ en MXZ 800 06! Det är nog lite en drömskoter hehe

/F

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Budet är ju bra.
Men med tanke på vilken puts du har på grejerna så tror jag att du får svårt att hitta en annan skoter i lika bra skick. Du vet vad du har och jag tror att du har en skoter som kommer att vara pålitlig i många år framöver.

IamFredrik

Välkänd medlem
2 okt 2008
3.474
2
36
Gällivare
Budet är ju bra.
Men med tanke på vilken puts du har på grejerna så tror jag att du får svårt att hitta en annan skoter i lika bra skick. Du vet vad du har och jag tror att du har en skoter som kommer att vara pålitlig i många år framöver.
Haha ja just de du fick ju veta hur försiktig jag är.. å skotern är då minst likadant haha :D

Ja de är svårt å veta... jag är ju absolut mer än nöjd med skotern.. men mycket vill ha mera :mad:

M.Pettsson

Välkänd medlem
6 jun 2006
770
0
16
Pite
varför sälja nånting som du är nöjd över? får du 10 000 mindre för den om ett år - och? 10 000 hit eller dit är inga pengar i skotervärden.

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Haha ja just de du fick ju veta hur försiktig jag är.. å skotern är då minst likadant haha :D

Ja de är svårt å veta... jag är ju absolut mer än nöjd med skotern.. men mycket vill ha mera :mad:
Men sälj den å köp dig en riktig skoter, M7 eller en M8a!!! :rock:

IamFredrik

Välkänd medlem
2 okt 2008
3.474
2
36
Gällivare
Hehe nä ja ska fundera vad jag ska göra... får se, är inte bestämt än hehe...

Metso: Jag hade tänkt försöka köra så mkt som möjligt i vinter.. inte bo i garaget! :aetsch::rock::laugh:

AC_zr

Välkänd medlem
2 sept 2008
1.074
0
16
vilhelmina
bättre ångra nått man gjort än nått man inte gjort. hade sålt den för ett så pass bra pris och sen hoppas att nästa är i fint skick :p

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Hehe nä ja ska fundera vad jag ska göra... får se, är inte bestämt än hehe...

Metso: Jag hade tänkt försöka köra så mkt som möjligt i vinter.. inte bo i garaget! :aetsch::rock::laugh:
Hehe, ja undra vilken av M7/M8 och summit som racklar mest? :aetsch:

Närå men om du är nöjd med maskin så ska du ju givetvis ha kvar den. Men du får aldrig de där budet nästa år. :eviltongue: :D

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
jag hade inte sålt, för om man har renoverat motorn, satt en massa annat godis, den är i bra skick och viktigaste av allt. Är nöjd över skotern! Så sälj inte, visst det var ett bra bud men du vet ju vad du har i den där skotern och verkar ju vara i bra skick :)
Själv vet jag att jag aldrig kommer få tillbaka pengarna från ultran och hoppas som fan på att jag blir nöjd med den :laugh:

IamFredrik

Välkänd medlem
2 okt 2008
3.474
2
36
Gällivare
Hehe nä de är ju det som är.. men ny skoter är ju som sagt alltid kul :D

Nåja måste ta mig en funderare.. tack som fan ni hjälper till iaf :D