PSE PartsDet finns en artikel här på snowmobile där dom presenterar en ny leverantör av Klim kläder. Bara att scrolla ner på sidan så hittar du den.
Polaris Center här i Arjeplog skulle börja sälja Klim har jag för mig.Någon som vet nått mer var man kan köpa Klim i sverige?
PSE Parts är ju bara nån slags generalagent typ duells.
Visst har Yamaha nån deal med Klim?
Att snowtrade.net tappade klim agenturen i sverige suger tycker jag.
De är väl bara att du beställer på nätet..?Någon som vet nått mer var man kan köpa Klim i sverige?
PSE Parts är ju bara nån slags generalagent typ duells.
Visst har Yamaha nån deal med Klim?
Att snowtrade.net tappade klim agenturen i sverige suger tycker jag.
Nej, det är det som är grejen. PSE Parts kommer inte att ha försäljning över nätet, precis som duells.De är väl bara att du beställer på nätet..?
Jag har tittat på mamut.net där ser de ut att fungera... tänkte själv beställa där.Nej, det är det som är grejen. PSE Parts kommer inte att ha försäljning över nätet, precis som duells.
Låter surt, ja som fått orderbekräftelse och allt...Kommer ej att fungera, har pratat med klim norge och de säljer inte kläder till sverige.
Tro mig jag har kollat allt ang att beställa klim kläder över webben i sverige.
Får göra som 426h föreslog, beställa från ebay.
Du hade rätt. Tyvärr! Fick ett mail idag där de stod att "dom" inte längre distribuerade klim.vaen, skriv gärna nån rad om det visar sig funka med beställningen. Det som då har fungerat är att snowtrade i norge (mamut.net) har skickat grejer till sverige.