www.scandinavianfreeriders.se

tjabo

Välkänd medlem
1 dec 2008
1.006
0
16
Jämtland
Tänkte att jag skulle ta å lägga upp det här. Sprid vidare till era skoter kompisar! Bli medlem och stöd kampen att bevara friåkningen och fjällen!

Just nu behövs
*Intresserade som kan bistå med utvecklingen av denna sida (Joomla), både grafik och kodning.
*Intresserade som vill hjälpa till att sprida budskapet på din ort.
*Intresserade REGISTRERADE medlemmar som ger kraft åt vår röst.

http://www.scandinavianfreeriders.se

steffemelloydn

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.347
1
16
Piteå
Har försökt regga mig men har inte fått något mail. Försökte igen men får meddelandet att användarnamnet/mail-adressen redan används. Dock så kan jag inte logga in med mina uppgifter.

Det finns INGEN kontaktinformation till admin, webmaster eller nåt sånt.

Om någon som har nåt att göra med ScandinavianFreeriders läser detta så PM:a mig gärna.

Ante4wd

Välkänd medlem
20 aug 2008
1.012
1
16
Lycksele
Har försökt regga mig men har inte fått något mail. Försökte igen men får meddelandet att användarnamnet/mail-adressen redan används. Dock så kan jag inte logga in med mina uppgifter.

Om någon som har nåt att göra med ScandinavianFreeriders läser detta så PM:a mig gärna.
Ja regga mig nyss och det gick smärtfritt!! :hmmmm: Undrar varför du fick probs??

4

426H

Tänkte att jag skulle ta å lägga upp det här. Sprid vidare till era skoter kompisar! Bli medlem och stöd kampen att bevara friåkningen och fjällen!

Just nu behövs
*Intresserade som kan bistå med utvecklingen av denna sida (Joomla), både grafik och kodning.
*Intresserade som vill hjälpa till att sprida budskapet på din ort.
*Intresserade REGISTRERADE medlemmar som ger kraft åt vår röst.

http://www.scandinavianfreeriders.se
Är namn=användarnamn när man reggar? Alla kanske inte vill outa sig på nätet?

Daniel-San

Aktiv medlem
22 jan 2008
54
0
1
Edsele

Du har PM

/D

Daniel-San

Aktiv medlem
22 jan 2008
54
0
1
Edsele
Är namn=användarnamn när man reggar? Alla kanske inte vill outa sig på nätet?
Jag förstår hur du tänker, för det första tror jag de flesta redan sålt sin själ på nån av alla communitys som finns. Typ Facebook.

För det andra om du jämför det med en lokal föreningen så skulle de undra lite om du kom och sa att du vill vara medlem, men du vill inte berätta vad du heter. Och ska du vara med på klubbmöten vill du ha förklädnad och om de vill tilltala dej som skoterfantomen666. :):):) Nä min personliga åsikt är att de kan de hålla på med på Lunarstorm eller kanske som de i AFA som springer runt med ansiktsmask och kastar sten på demonstrationer. Jag tycker man ska stå för sina åsikter och värderingar. Men som sagt.. Det är min högst personliga åsikt.

/Daniel