Sitter själv ovh klurar på de.. funderar på en stjärna som går från ena sidokåpan och upp över huven. svårt att förrklara ska skära ut en och kolla hur de ser ut ikväll tro jaVad blir det för dekaler på huven då?
Sitter själv ovh klurar på de.. funderar på en stjärna som går från ena sidokåpan och upp över huven. svårt att förrklara ska skära ut en och kolla hur de ser ut ikväll tro jaVad blir det för dekaler på huven då?
Var så lite så, alltid kul att få stå till tjänst! :beer:Update:
Nu har jag lackat huvgallren svarta och nitat fast dom samt nitat fast rutanNu väntar jag bara på meshtyg och en vitkantlist till rutan som "metso" här på forumet hade liggandes! tack för de metso! :beer:
Som sagt iväll börjar jag med dekalerna också! :rock:
Ska ut och ta några bilder snart!BILDER vill vi se![]()
Tror mig ha hittat felet nu. en av kablarna under tändspolen var nästan helt av.. satt bara i höljet. lödning på G annars kostade en ny tändspole bara 545kr i rinab! tyckete de kändes väl överkommligt!Vad härligt det är när man upptäcker att man har tändnings fel.. Ingen gnista på nått av stiftena och tyvärr var de inge fel på dom.. :bootyshake:
Jo, jag ska nog ta och lacka det med!Najs.
Fin Pin-Up vid dämparen..
Skulle det inte vara najs med svart galler även på sidorna nedanför rutan?
Du nämde att du skulle sätta tyg/galler äventuellt där lycktinsatserna är...var ska du ha lyset då??
Ja vart brukar man annars ha styretJo, jag ska nog ta och lacka det med!
Jag har ju styret monterat på styrhöjaren så det är bara fritt fram för mesh tyget!![]()
förgyllde gällivare igår med crossen, skönt att få känna lite 2t doftNu sänker sig 2takts lukten över byn! Härligt att va svart om fingrarna! :beer:
Hehe, de är bra de! ja visst inget slår de eller! :beer:förgyllde gällivare igår med crossen, skönt att få känna lite 2t doftborde finnas som doftgran
Håller med förutom om lyktsköldarna. Blir riktigt pimp med helvitt.Riktigt fint, men dekalerna sänker helhetsintrycket snarare än att höja det.
Lyktsköldarna borde vara svarta enligt mitt tycke!
Grymt snyggt i övrigt!