Polaris Edge 01 fråga.

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

Fatass

Hejsan allihopa, är feting noob på skoters men jag måste fråga.
vad är detta hål till för? är det för att höjja skotern eller? :stupid:

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
jag provade på min edge 02 att höja i det hålet.. Men usch vilken skoter det vart. Gör inte det den blir äckligt hög bak. tog en 100m vända på åkern och sen for jag in i garaget igen och bytte tillbaka. :p

F

Fatass

jag provade på min edge 02 att höja i det hålet.. Men usch vilken skoter det vart. Gör inte det den blir äckligt hög bak. tog en 100m vända på åkern och sen for jag in i garaget igen och bytte tillbaka. :p
haha, okej. Men alltså det hålet är till för att höjja iaf?
Jag får väll testa och känna ;)

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
Tackar tommy booy.
Om du nu ska prova tänk på att det kan vara svårt att få i bultarna igen för boggien vill sträcka ut sig. Jag fick lov att ta spännband för att få tillbaka boggien ca 5mm. Det är lika när du ska montera tillbaka i orginalhålet.

Det är lite trixigt men det går. och släpp på mattspänningen innan du gör detta.

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
tycker dessutom du ska passa på att byta din avatar..den personen passar inte in här eller nån annanstans!

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
aldrig, har den avataren på 3 andra forum och ingen annan bryr sig.
Har du den på Flashback eller så är det nog inte så konstigt om ingen bryr sig, finns mycket skumt och överironiskt folk där.

Håller lite med föregående jag, "det där" hör inte hemma här. Men det är min åsikt och den står jag för.

F

Fatass

Har du den på Flashback eller så är det nog inte så konstigt om ingen bryr sig, finns mycket skumt och överironiskt folk där.

Håller lite med föregående jag, "det där" hör inte hemma här. Men det är min åsikt och den står jag för.
Tyvärr så hänger jag inte på flashback.

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
Tyvärr så hänger jag inte på flashback.
Jag har absolut ingen förståelse över varför du väljer en sådan bild, tycker att du kan visa människorna & familjerna han förstört med lite respekt och sätta dit en bild på en skoter eller något annat istället.

et 340t/r

Välkänd medlem
11 nov 2005
1.746
1
38
32
luleå/Ösd/Storåbränna
Jag har absolut ingen förståelse över varför du väljer en sådan bild, tycker att du kan visa människorna & familjerna han förstört med lite respekt och sätta dit en bild på en skoter eller något annat istället.
Ang Avatarer så är väl inte din någe bättre ?

Nog med off-topic nu! :)

Hur tycker du det är att köra skoter annars då ? Går den bra ?

Mvh

F

Fatass

Så länge ingen modd tvingar mig att byta så kommer jag inte byta.

Ang Avatarer så är väl inte din någe bättre ?

Nog med off-topic nu! :)

Hur tycker du det är att köra skoter annars då ? Går den bra ?

Mvh
Haha, den går fint, axxar bra. men blöddrar jävligt mycket när den är kall.

Status
Stängd för vidare inlägg.