:rock:En fin maskin dom där också... Vill också sätta en bild men har inte fått det att funka

JAG VILL OCKSÅ!!!! :bawling:
Grannen har en röd-orange Valmet Lynx 600 503-1980 och en 535:a -82 high speed och båda har hög låg växlade lådor :rock:
Har testat köra 535:an en hel dag och den hade inte dragit nästan någe bränsle alls från tanken! Men dock så är det lätt man tippar med den. Gjorde väll det såleda 2-3 gånger, maskinen är i original utförande på så sätt att den inte är breddad på nåt sätt.
Men huven hade blivit mosad under nåt för 10 år sen eller så. Så den är ju ihop lappad med glasfiber och målad. Detsamma var det nåt med motorkåpan.
Dock har 600 ingen matta eller motor för motorn sitter i 535:an och mattan har gått av. Tänkte att om man ska sälja Alpinen blir det kanske att man köper hans 600. Om jag råkar hitta en matta förståss hehe. Tänkte en "traktor mönstrad" matta för dom hugger! Om inte annat söker jag efter en 635:a
Älskar alla såna där maskiner! 60cm bred matta siså där 140-170cm långa. Eller 50cm breda och 150-180cm långa. Och dom där maskinerna tar sig fram! Som Trappern våran!!!