Undrar rakt av vilket är bättre för normal körning, har hört att v-force 3 bara har effekt vid 8000varv ?? :hmmmm2:
Undrar rakt av vilket är bättre för normal körning, har hört att v-force 3 bara har effekt vid 8000varv ?? :hmmmm2:
Svensk importör av BOYESEN snöskoter prylar hittar du här :Finns det någon svensk importör av BOYESEN ??![]()
Ska man gå på Boyesen så är det ju en liten skillnad där. 895:- eller 3995:- utan/med korgarna. Liten lagom prisskillnad och om ändå orginalkorgarna är bra så varför byta. Detta då om man ska välja Boyesen som många skriver är bättre än V-force.Köp hela korgar, det är väl lika bra ? Hitta nåt begat som inte gått så långt, gav 1500 för korgar och allt, hade gått ca 20 mil ser ut som nya![]()
Den billigaste sidan jag vet om och har beställt från är www.kjmotorsports.com.Köp korgar från staterna, tex www.sled-parts.com köpte jag mina ifrån för strax under 2 lök med frakt. Iofs stod dollarn 1-2:- lägre då än nu, men ändå stor skillnad. Sök på forumet så hittar du fler firmor att handla ifrån
Bra sida. De tod drygt 1700:- för ett par Boyesen korgar. Hur mycket tillkommer då sen?? Och hur går man tillväga när man köper från USA??Den billigaste sidan jag vet om och har beställt från är www.kjmotorsports.com.
De var billigare på både Boysen RAD och VF3.
Jo, den är bra. Hur mycket som tillkommer beror helt på vikten, när jag beställde tror jag att jag gav cirka $40 US för frakt, sen tillkommer skatt på det också.Bra sida. De tod drygt 1700:- för ett par Boyesen korgar. Hur mycket tillkommer då sen?? Och hur går man tillväga när man köper från USA??