Ski-doo Freestyle ev. köp

Purk

Välkänd medlem
23 jan 2008
280
1
18
Västerbotten
köp rev 550 ist för freestyle mycket bättre andrahandsvärde!

det är väl lågkonjunktur nu? priset kommer att sjunka rejält på skotrar ( bl.a. ) inom dom närmsta åren. för tillfället ska man inte ens köpa korv om man ska vara ekonomisk

Last edited:

Fland

Välkänd medlem
4 sept 2008
504
1
16
Sveg
det är väl lågkonjunktur nu? priset kommer att sjunka rejält på skotrar ( bl.a. ) inom dom närmsta åren. för tillfället ska man inte ens köpa korv om man ska vara ekonomisk
Hmm, billigare att köpa nästa år tror du? ;) Eller vad tror alla btw? :eek: OT! :)

Purk

Välkänd medlem
23 jan 2008
280
1
18
Västerbotten
jag sku tippa på det ja! finanskrisen drabbar väl snöskotervärlden till våren om jag räknar rätt. jag väntar med skoterköp i alla fall

Fland

Välkänd medlem
4 sept 2008
504
1
16
Sveg
jag sku tippa på det ja! finanskrisen drabbar väl snöskotervärlden till våren om jag räknar rätt. jag väntar med skoterköp i alla fall
Nu tror jag faktist att vi gör det också.. om det inte dyker upp en billig sdi,500ss,550 på blocket..:cool:

D

Deleted member 9532

550X har annan drevning än Freestylen också.

Angående finanskrisen så tror jag att vi inte har sett slutet än. 2010-2011 där nånstanns tror jag saker och ting kommer bli stabilt, men vad vet jag?

D

Deleted member 9532

Är det du Fland som kladdat på Freestyleni första inlägget, för det svarta ser ut att vara gjort i paint :p