slp pipa??

Baloony

Medlem
9 apr 2008
36
0
1
Riktigt fin rmk du hade, tummen upp =)

Jag vill också höra hur den börjar låta, skitsamma om filmkvalitén är dålig, det är ljudet vi vill ha.

Har du monterat än?

krillnecks

Välkänd medlem
20 nov 2007
2.519
21
38
piteå
www.nogg.se
Riktigt fin rmk du hade, tummen upp =)

Jag vill också höra hur den börjar låta, skitsamma om filmkvalitén är dålig, det är ljudet vi vill ha.

Har du monterat än?
hehe joo ska filma då jag fått allt på plats :) nej har inte det andledningen är att skotern är inne för reprationer orginal slutburk smälte plasten under baljan så det är ett fabrikationsfel ville inte sätta dit den innan det skulle då se lite genomskinligt ut :p

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Inte riktigt..du får öka motor effekten med MAX 10%. Så har du 100hk så får du öka effekten med max 10hk, till 110hk.

Rätta mig om ja har fel :)

Noname

Aktiv medlem
25 aug 2008
72
0
6
Haha njamensi... hoppas verkligen du var oseriös nu

Antar att du frågar mig. När jag till och med behöver förklara att jag är oseriös med ett utalande av denna kaliber får en att börja undra vart männskligheten är på väg.

Pyrro

Välkänd medlem
12 sept 2005
2.807
1
36
Sundsvall
Inte att trimma. Men att sedan framföra den på annat än inhägnat område.
Eftersom att det är ett helfordonsgodkännande på en skoter, så får man väll egentligen inte byta någonting förutom slitdelar utan att regga om den.

T: Såg f.ö väldigt bra ut med pipan krillnecks.

krillnecks

Välkänd medlem
20 nov 2007
2.519
21
38
piteå
www.nogg.se
tackar för komentaren Pyrro men jag har blivit stoppad av polisen fast än jag har moddat skotern tror inte dom bryr sig så hårt om det tror inte det är nån som åkt dit på det heller isf ska det vara nån som är paragraf nisse men jag har då inte hört nån som åkt dit på det

Pyrro

Välkänd medlem
12 sept 2005
2.807
1
36
Sundsvall
En stor anledning till det är väll helt enkelt att Poliserna inte vet mycket alls om "tekniken" i skotrar om man jämför med t.ex bilar.

Därför håller de sig till förarbevis, försäkring och nykterhet.