res??

Nestander

Välkänd medlem
17 jan 2007
1.364
0
16
- PPS boggie
- Nytt lättare chassie
- 38mm matta original

Bör gå bra att få res. Men de mesta hänger på föraren som Yamaha_nisse säger.

RotaX447

Välkänd medlem
24 sept 2005
3.206
0
36
Boden
om pps betyder pippola så kan jag lova att dom faktist är riktigt svåra att få upp på rullen.

absolut ingen "bakrullekörarboggie"

MX470

Välkänd medlem
18 nov 2007
112
0
6
Våmhus
men ja man kan ju börja med att släppa på Balataremen ... sen är det väl inställning på dämpare hit å dit å upp å ner å fram å tillbaka tills det går

Metta

Välkänd medlem
26 sept 2004
426
0
16
Skellefteå
om pps betyder pippola så kan jag lova att dom faktist är riktigt svåra att få upp på rullen.

absolut ingen "bakrullekörarboggie"
Nu tycker jag det är tämligen nördigt att bara åka runt på rullen hela tiden, men PPS boggien är INTE svår att få upp på rullen.

RotaX447

Välkänd medlem
24 sept 2005
3.206
0
36
Boden
nåja. man får upp en srx på rullen oxå. vid rätt förhållanden.
men jämför mot någon skoter som LÄTT drar res tex en lynx med den tidigare boggien.vad den då heter men revo å första rc har den boggien.

dom är lätta att dra på rullen med.
re -08an som jag provat var väldigt anti res.

Metta

Välkänd medlem
26 sept 2004
426
0
16
Skellefteå
nåja. man får upp en srx på rullen oxå. vid rätt förhållanden.
men jämför mot någon skoter som LÄTT drar res tex en lynx med den tidigare boggien.vad den då heter men revo å första rc har den boggien.

dom är lätta att dra på rullen med.
re -08an som jag provat var väldigt anti res.
Klart det går att hålla nere en Lynx med Pippolaboggie, precis som det går på en rcg...

Nåväl, bara bra med Anti, då kanske skidreskillarna inser hur kul det är att åka fort efter led... ;)

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Kan någon snälla förklara för mig VARFÖR det finns diskutioner om en skoter "reser",
för va f*n ALLA då menare jag ALLA kan man få upp på "res", dock under rätta omständigheter! ALLT beror ju på föraren,
sen finns det ju självklart skotrar som reser lättare än andra!