Sidewinder btx?

polxlt

Välkänd medlem
11 apr 2006
858
5
18
Sundsvall
Någon här som har en sådan och kan berätta mer om den?

Hur funkar den efter leden?
Hur funkar den i djupsnön?
Går den lätt varm efter hårdpackad led?
Funkar det att skjutsa på den?
Finns extra säte till den för passagerare?
Bränner den slides efter hårdpackad led?



Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
 

Rubbes

Välkänd medlem
25 sept 2013
242
7
18
Saknar frontkylare med fläkt som på Vipern. Det är ett måste på en 4 taktare om du ska slippa varmgång i alla fören eller om du typ står still i tankningskön och väntar på din tur.
 

polxlt

Välkänd medlem
11 apr 2006
858
5
18
Sundsvall
Saknar frontkylare med fläkt som på Vipern. Det är ett måste på en 4 taktare om du ska slippa varmgång i alla fören eller om du typ står still i tankningskön och väntar på din tur.
Det är alltså något du själv har upplevt med din btx att den går varm lätt?

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
 

600 cfi

Välkänd medlem
18 dec 2008
542
15
18
norrbotten
Saknar frontkylare med fläkt som på Vipern. Det är ett måste på en 4 taktare om du ska slippa varmgång i alla fören eller om du typ står still i tankningskön och väntar på din tur.
Är det där verkligen något problem på BTX:en, de jag känner som har sådana har då inte upplevt något bekymmer. Sen kanske de inte står och muttrar på tomgång såpass länge i tankningskön. Tycker det ska vara ganska lugnt när det är såpass rejäl tunnelkylare på BTX. Däremot MTX är i behov av mer kylning om den ska funka sett över en säsong med alla fören som uppstår. Isrivare nere är då ett måste på led alltid på MTX.
 

Crusty077

Välkänd medlem
25 feb 2013
246
4
18
Gävle
Lånade en BTX förra året som vi körde en hel del led med och det fanns inga tendenser till varmgång. Och då använde vi inte isrivarna.