Sladdning Sävast 2015/2016

POLARIS SKS

Välkänd medlem
28 okt 2011
310
0
16
BODEN
Hej! Snart så får vi Börja Arbetet med att Trampa lederna, men det måste komma lite mera Snö innan man kan börja med det
 

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Var ute igår med nätsladd och försökte sladda. Var mycket svårt långa sträckor pga snöbristen. Vi bör vänta till det kommit mer snö för att inte förstöra sladdarna.

MVH L-O
 

runte

Välkänd medlem
1 jan 2000
2.048
2
38
Sävast Norbotten
Sladdat till skoterkojan och kraftledningskorset mot S-byn
Terrängen och lite snö betyder att det blir ett rejält gympapass för att bredda spår och hålla sig kvar på Vikingen men någorlunda hyfsat resultat trots allt

 

Oskarmannberg

Välkänd medlem
16 jan 2016
126
1
6
Boden
Jag ställer gärna upp på sladdsvängar! Har nyss tagit hem maskinen från stugan och börjat köra kring sävast. Har mycket erfarenhet kring sladdning då jag hållit på och underhållit lederna kring årrenjarka. Bygger och repar endel med då jag i grunden är svetsare. Så är någon sugen att fara ut så är de bara att ringa 0703642932
 
Last edited:

runte

Välkänd medlem
1 jan 2000
2.048
2
38
Sävast Norbotten
Jag ställer gärna upp på sladdsvängar! Har nyss tagit hem maskinen från stugan och börjat köra kring sävast. Har mycket erfarenhet kring sladdning då jag hållit på och underhållit lederna kring årrenjarka. Bygger och repar endel med då jag i grunden är svetsare. Så är någon sugen att fara ut så är de bara att ringa 0703642932
Hej
Det låter helt suveränt, du är mycket välkommen

Vår ordf (L-O Landén) kommer inom kort att dra ihop vi som sladdar samt nya sladdare för info om var vi sladdar samt var vi förvarar vår utr samt för kaffe naturligtvis
 

Oskarmannberg

Välkänd medlem
16 jan 2016
126
1
6
Boden
Hej
Det låter helt suveränt, du är mycket välkommen

Vår ordf (L-O Landén) kommer inom kort att dra ihop vi som sladdar samt nya sladdare för info om var vi sladdar samt var vi förvarar vår utr samt för kaffe naturligtvis

Tack så mycket! Det låter bra
 

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Mycket bra jobbat Oskar, vi är så glada och tacksamma att du vill hjälpa till. Precis som Runar skrev kommer jag kalla ihop några till en träff inom någon vecka (är bortrest mån-ons, så det får bli efter det)
Varmt välkommen till ett bra gäng.

MVH L-O Landén
 

Oskarmannberg

Välkänd medlem
16 jan 2016
126
1
6
Boden
Bara kul att få vara ute och hjälpa till att hålla snyggt och slätt efter lederna! Alla possitiva tummar upp som möter mig gör jobbet änmer roligt och uppskattat . Och att få hjälpa en klubb och dess medlemmar till en mer trivsam vistelse efter spåren triggar bara till fler och tätare sladdsvängar:) Can-amen kommer jobba hårt i vinter !