åkbart

DaGmarDasK

Välkänd medlem
11 apr 2010
564
1
18
falun
bösjön(norra dalarna) börjar bli åkbart, min farbror är där nu och han sa att det var flera som plockat fram sina arbetsskotrar, göran på görans motor i mora berättade i dag att det var en kille med en ny summit som varit där och kört 6 mil.
jag skulle inte åka med min skoter där än men tar man det lugnt går det nog alldeles utmärkt, bör vara åkbart om en månad iallafall

ostnor

Välkänd medlem
1 aug 2007
576
0
16
bösjön(norra dalarna) börjar bli åkbart, min farbror är där nu och han sa att det var flera som plockat fram sina arbetsskotrar, göran på görans motor i mora berättade i dag att det var en kille med en ny summit som varit där och kört 6 mil.
jag skulle inte åka med min skoter där än men tar man det lugnt går det nog alldeles utmärkt, bör vara åkbart om en månad iallafall
Hur kul är det att åka på 15cm snö? Skall bli varmt i början av veckan och Inge snö i sikte. Kan nog glömma att åka i Bösjön o Kräckelbäcken de närmsta veckorna om inte långprognoserna ändras till kallare väder o massa snö.
Gördalen o Grövelsjön ser ju lite mer hoppfullt ut. Dock fortfarande början av november.

rocketman

Välkänd medlem
25 dec 2010
555
3
18
Hallsberg
gördalen e ju bra och de skiljer så lite att åka för en annan så man väljer nog gördalen mellan bösjön och gördalen , stuga bokad där v 1 men vill ju åka innan det me , faaan va åksugen jag blev nu :( här hemma ´+6 och grönt som fan :(