2011/2012

andhag

Välkänd medlem
27 dec 2009
1.149
24
38
Tydligen ny led uppe mot härnösandsområdet med, mkt trevligt
 

andhag

Välkänd medlem
27 dec 2009
1.149
24
38
såg den.. ;) var inte inritad när ja skrev mitt förra inlägg :) men det känns rätt oviktigt i år pga man kan ju fan inte köra ändå.. kommer väl inte gå att köra öht i vinter misstänker jag.. tur man får några fjällvändor att sysselsätta sig med iaf
 

andhag

Välkänd medlem
27 dec 2009
1.149
24
38
läste att det va åkbart upp mot arken, 2-3 dm is på gupple (bölesjön) bådar ju gott om det skulle ramla ner nån flinga
 

polxlt

Välkänd medlem
11 apr 2006
858
5
18
Sundsvall
Läste också på Matfors skoterklubbs hemsida att det ska vara åkbart vid Gryttjen och Malstabodområdet
 

andhag

Välkänd medlem
27 dec 2009
1.149
24
38
yepp har oxå hört det.. några ja känner va där på nyår och körde.. vet dock inte hur bra det var. Själv tror ja det blir viksjö alt risbäck i helgen
 

andhag

Välkänd medlem
27 dec 2009
1.149
24
38
Risbäck ligger 2 mil från borgafjäll.. men vet inte om ja kommer iväg dit i helgen iom att pojken börjar bli lite smådålig så tjejen vill nog vara hemma.. isf blir det viksjö på fredag :)
 

polxlt

Välkänd medlem
11 apr 2006
858
5
18
Sundsvall
Risbäck ligger 2 mil från borgafjäll.. men vet inte om ja kommer iväg dit i helgen iom att pojken börjar bli lite smådålig så tjejen vill nog vara hemma.. isf blir det viksjö på fredag :)
OK..tar du skotern på släpet dit? Vet du det finns några bra avlastningsställen däromkring?
 

andhag

Välkänd medlem
27 dec 2009
1.149
24
38
Vi åker till Viksjö imorn ett gäng på ca 6 st, hur det är med avlastning osv har jag faktiskt inte ngn koll på. Första gången ja ska köra där imorn, det är kamraterna som har bättre koll än mig hoppas jag annars kommer vi väl fastna på en sjö lr nå
 

polxlt

Välkänd medlem
11 apr 2006
858
5
18
Sundsvall
Vi åker till Viksjö imorn ett gäng på ca 6 st, hur det är med avlastning osv har jag faktiskt inte ngn koll på. Första gången ja ska köra där imorn, det är kamraterna som har bättre koll än mig hoppas jag annars kommer vi väl fastna på en sjö lr nå
Hur var åkningen vid viksjö, åkte ni skoter dit eller trailade ni dit?
Hur är det med istjockleken på sjöar däromkring?
 

andhag

Välkänd medlem
27 dec 2009
1.149
24
38
Åkningen var helt okej men vi va mest i gamla slalombacken. Lederna var igenvuxna alt fulla med träd som hade farit i stormen. Vi tog släp upp och parkerade bakom gamla affären.