M MrMunken Välkänd medlem 10 okt 2004 752 1 18 Rossön 31 aug 2011 #21 Jonte96. skrev: Gitsfjället<3 finns grymt mycke varierad åkning också! Click to expand... Och helt folktomt om man åker till rätt ställen
Jonte96. skrev: Gitsfjället<3 finns grymt mycke varierad åkning också! Click to expand... Och helt folktomt om man åker till rätt ställen
B barbiekent Välkänd medlem 9 jul 2009 464 0 16 25 okt 2011 #22 Någon som vet vart man kan hitta svår (extrem) klättring? Helst brant klättring i skogsterräng t.ex. upp mot ett fjäll.
Någon som vet vart man kan hitta svår (extrem) klättring? Helst brant klättring i skogsterräng t.ex. upp mot ett fjäll.
Skotertoken Välkänd medlem 12 jan 2007 2.180 0 36 Arvidsjaur 25 okt 2011 #24 barbiekent skrev: Någon som vet vart man kan hitta svår (extrem) klättring? Helst brant klättring i skogsterräng t.ex. upp mot ett fjäll. Click to expand... Jag har åkt på många platser runt om i sverige, och måste säga att det är svårt att hitta områden som klår Arvidsjaurs gammelskog upp mot bergen. Blir fasliga mängder snö och tätt med skog, kör du inte fast där så har du inte satsat nog hårt!
barbiekent skrev: Någon som vet vart man kan hitta svår (extrem) klättring? Helst brant klättring i skogsterräng t.ex. upp mot ett fjäll. Click to expand... Jag har åkt på många platser runt om i sverige, och måste säga att det är svårt att hitta områden som klår Arvidsjaurs gammelskog upp mot bergen. Blir fasliga mängder snö och tätt med skog, kör du inte fast där så har du inte satsat nog hårt!
shagwell Välkänd medlem 17 jan 2011 1.202 0 16 luleå 25 okt 2011 #25 utan att avslöja mina smultronställen så kan jag bara hålla med..arvidsjaur har den bästa körningen alla kategorier.
utan att avslöja mina smultronställen så kan jag bara hålla med..arvidsjaur har den bästa körningen alla kategorier.