När kommer nästa tidning?

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Vad jag förstått på Snowmobiles hemsida så kommer det inte ut något sommarnummer ( = synd). Men då är ju frågan när kommer nästa nummer? Det står ju lite luddigt på hemsidan med 3nr för och 3 nr efter jul.

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Nja, jag kan väl inte säga att jag inte har fått den, men när jag fick #3 hade dom börjat nedskärningarna med att skippa häftklamren, så jag har i ärlighetens namn bara läst den en gång...

Hjulboggie rules

Välkänd medlem
21 sept 2004
3.987
25
38
Luleå
Nja, jag kan väl inte säga att jag inte har fått den, men när jag fick #3 hade dom börjat nedskärningarna med att skippa häftklamren, så jag har i ärlighetens namn bara läst den en gång...
Eftersom det är ny ägare och ledning har ett antal beslut tagits om framtida tidningar.

Bland annat att sommarnumret utgår pga redaktionsbyte och att prenumeranter skall hållas "skadeslösa", dvs prenumerationen flyttas fram ett nummer istället.

Nummer tre var ett bra nummer på många sätt, men häftningen var under all kritik, vilket tryckeriet faktiskt fick ta på sig. Detta kommer inte att upprepas.

De prenumerationsproblem som uppstått kommer att redas ut så fort saker och ting kommer på plats i den nya organisationen.

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Nummer tre var ett bra nummer på många sätt, men häftningen var under all kritik, vilket tryckeriet faktiskt fick ta på sig. Detta kommer inte att upprepas.

De prenumerationsproblem som uppstått kommer att redas ut så fort saker och ting kommer på plats i den nya organisationen.
Jag ska säga så här: När nr 3 kom var jag ruskigt irriterad över häftningen och hade tänkt att ringa och klaga över saken.
Istället for jag på jobb, och när jag kom hem var saken bortglömd-när jag väl kom på det igen hade ägarbytet redan blivit officiellt och jag har inte för avsikt att beklaga mig för dom nya ägarna som faktiskt är oskyldiga.

Med det sagt var min kommentar här ovan egentligen ganska onödig, ber om ursäkt för det...

Hjulboggie rules

Välkänd medlem
21 sept 2004
3.987
25
38
Luleå
Chefredaktören är på resa, men lär återkomma med besked om exakt datum när prenumeranterna får höstnumret. Sommarnumret utgår som sagt, och vi kan räkna med att nästa nummer kommer där någonstans där det brukar, i september eller så.

Admin1

Snowmobile forumadmin
Administrator
Team Snowmobile
20 maj 2011
13
0
0
Utgivningsdag för nästa nummer är 20 september. Under rubriken "Kontakta" på startsidan finns mejladresser och telefonnummer för prenumerationsfrågor. RING: 0250-22885 ELLER MAILA PRENUMERATIONSAVDELNINGEN på pren@otlas.se

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.519
33
48
Känns inte kul att bara ha fått ett enda nummer av tidningen, trots pren. betalningen.

Att nästa nummer kommer i september känns ju föga roligt.

Vad har ni att erbjuda prenumeranterna som gjort sin betalning, och bara fått något enstaka nummer?