Senaste aktivitet

• Antoni03
    Jo fick med en sådan "supertuner", har hört dåligt om pc5an, verkar som att en stor del har problem med den haha. Smart med kylningen...
    • 1773223009763.png
  • asker
    Jag körde med en kylare från en Lynx Ranger mountain 800, passar perfekt mellan originalkylarna och precis rätt längd, sen skippar man...
  • Antoni03
    Hur gjorde du med kylningen där vars du kapade "slash"? Gjorde du kanalerna bredare så dem är samma bredd hela vägen? En till fråga...
  • P
    P3rsson reacted to JAAG's post in the thread Ski Doo Tundra 600 EFI with Gilla.
    Händer inget märkligt bör EFIn gå 1500-2000 mil. Många E-tec 600 går 2000 mil utan att röra en skruv och grundmotorn är "samma" på EFIn
  • mattgojohn
    mattgojohn svarade på tråden Insugsgummin E-tec 600.
    Det här kanske kan vara ett alternativ...
  • L
    Undvik Rotax 550. Minst 3-4l soppa per mil,dom är kopiöst törstiga.
  • mas
    mas reacted to JAAG's post in the thread Ski Doo Tundra 600 EFI with Gilla.
    Händer inget märkligt bör EFIn gå 1500-2000 mil. Många E-tec 600 går 2000 mil utan att röra en skruv och grundmotorn är "samma" på EFIn
  • J
    JAAG svarade på tråden Ski Doo Tundra 600 EFI.
  • Boost III
    Boost III reacted to Henrikssons's post in the thread Etec with Gilla.
    Jag har goda erfarenheter av sommarkonserverings-programmet på 850 e-tec, har aldrig släckt ett enda tändstift från 2018 och fram tills...
  • Boost III
    Boost III svarade på tråden Insugsgummin E-tec 600.
    Reedbladen nöts sönder minst 3ggr så fort som gummiklädda korgar. Gissar på 150 max 200 mil innan bladbyte.
  • Boost III
    Ja de är mycket då krävs kolkvbyte och omfettade ramlager. De finns dock ex som gått de dubbla utan motorren men resten av maskinen är...
  • L
    Så du tror att det inte kommer fungera något bra?
  • P
    Halloj! Nu har jag tröttnat på min gamle Lynx 39a från 1982. Blir bara fler problem och mattan har sedan länge passerat bäst före...
  • asker
    asker svarade på tråden Insugsgummin E-tec 600.
    Korgarna är frästa i alu på dessa. Brukar inte vara något bra med reedblad direkt mot alu utan gummidämpning. Så man lär öka...
  • J
    JAAG svarade på tråden Insugsgummin E-tec 600.
    Dom är ju kompletta med reedkorgar, är blingfactorys det eller kräver dom separata lösa korgar?