Senaste aktivitet

• P
    P3rsson svarade på tråden Problem med Lynx 3900GL -91.
    Tack, jag ska testa.
  • Henrikssons
    Något som jag råkade ut för ibland på min gamla MXZ 583 var att det blev så tätt med snö mot utblåset där under/vid sidan av buken när...
  • P
    P3rsson svarade på tråden Problem med Lynx 3900GL -91.
    Hej! Svarar på en gammal tråd.. Jag har en lynx 3900 från -82 och jag har liknande problem som Robban beskriver. Den går ”som...
  • D
    drdryyls reacted to Tompa72's post in the thread Lynx 2027 with Gilla.
    Det sitter redan en extra led på Ranger 49 pro -24 modell.
  • T
    Tompa72 svarade på tråden Lynx 2027.
    Det sitter redan en extra led på Ranger 49 pro -24 modell.
  • T
    Trigger reacted to asker's post in the thread Temu har väl bra grejer? with Gilla.
    Det hade nog vart en enkel och bra ide. Granskar hellre nya användare än rensar hundratals trådar med spam varje dag som det är nu.
  • D
    drdryyls svarade på tråden Lynx 2027.
    Gissar att det kan vara att de fått ”Rack steering” som ledmaskinerna haft sen tidigare. The bottom of the steering post on a rack...
  • T
    Tompa72 svarade på tråden Lynx 2027.
    Vet inte om jag missat nått men som jag uppfattade det är det ny styrning på 59an och 69an och det är ju inte så konstigt eftersom dom...
  • Boost III
    Jag tror mer på statorfel för de kan bli exakt så speciellt att motorn inte går att stänga av. Nu när den är död är de enkelt att mäta...
  • Boost III
    Boost III svarade på tråden Hjälp.
    De är lugnt kör på bara för de är ett elände att fixa de går inte rikta om de är själva aluminium bulheaden som buktat in. Försöker du...
  • Boost III
    Boost III reacted to Badompa's post in the thread Elfel polaris axys with Gilla.
    Felet är nu troligen lokaliserat tack vara en väldigt intresserad och kunnig granne! Vi kunde utesluta kabelaget genom att strömsätta...
  • Boost III
    Boost III reacted to Pata70's post in the thread Rotax som går illa. with Wow.
    Japp veven har vridit sig
  • Boost III
    Jag brukar bara s'tta ett T-kors utanför tanken mellen tankanslutning och fuelrail. Men då måste man ersätta org slangebränslefikltret...