Senaste aktivitet

• asker
    asker svarade på tråden Ski-Doo Mxz 600 neo 40hk.
    Tog och jämförde lite motordata på 600efi och 600r etec. kompförhållande 600efi 12.5 och 12.3 på 600r rekommenderat oktantal: 600efi 87...
  • asker
    asker svarade på tråden felkod 173 3 tillbaka.
    Axys 800 2018 och nyare har en annan givare än 2016 och 17.
  • O
    Oskar97 svarade på tråden felkod 173 3 tillbaka.
    Just det har en 16 så borde ju vara samma till den. Tusen tack för svar 👍
  • Boost III
    Boost III svarade på tråden Koll av stator 600 e-tec.
    De va grundlig felsökning i den högre skolan mycket intressant läsning om hur de går,,,:) Jag lyckades bränna upp en Polaris proride 800...
  • Boost III
    Kom på en sak till som, du nog ska kolla först av allt. Prova starta den på en sup ner i varje cylinder sopa i 2 matskedar och håll lite...
  • eing9911
    eing9911 svarade på tråden Koll av stator 600 e-tec.
    Ja den är ok både uppmätt med multimeter och med diagnossystemet.
  • eing9911
    Satt i någon timma nu och mätt både på 800an och 600an och jämfört värde för värde på de delar som är lika och mätvärdens är i princip...
  • L
    Lindgren - BD reacted to asker's post in the thread Shredder och pulka with Gilla.
    Nej. jag har en skoter för varje ändamål :) , så ingen lekmaskin med pulka.
  • asker
    asker svarade på tråden Shredder och pulka.
    Nej. jag har en skoter för varje ändamål :) , så ingen lekmaskin med pulka.
  • asker
    Skulle säga att de funkar perfekt, har de inte växellåda så brukar de vara väldigt lågt drevade.
  • R
    Ska införskaffa mig en en ”andra skoter” med 600 ace, väljer mellan 49/59 ranger Hur är dom att dra en normal pulka eller en nilapulka...
  • Boost III
    Boost III svarade på tråden Koll av stator 600 e-tec.
    RM statrors uppger 1,1 ohm i motstånd + - 20% . Rm stators är ju bästa som finns men jag tror en billig kina funkar också speciellt då...
  • eing9911
    Tog och kollade lite mer igår med BUDS och börjar misstänka statorn ändå. Den ger ingenting på 55V kretsen i BUDS och följer man...
  • W
    Hallå, jag har en 2019 PRO rmk 850 med Pidd. Pidd displayen började krångla förra säsongen med att skärmen började flimra i vitt mer...
    • IMG_7178.jpeg
  • W
    wiktorb svarade på tråden PIDD Problem.
    Hej, Löste du problemet och hur isåfall.? Jag har samma problem med min nu.