Senaste aktivitet

• N
    neden reacted to Boost III's post in the thread Rusande tomg Axys 850 with Gilla.
    Ok bra info. Ja firmor måste göra någ typ av inlärning av avgasportarna. De missades av några enstaka firmor i usa och då gick de inte...
  • Boost III
    Boost III svarade på tråden Ski-Doo Mxz 600 neo 40hk.
    Kanon totalt vansinne med andra ord de kan inte bli bättre detta ska följas slaviskt
  • Boost III
    Boost III svarade på tråden Rusande tomg Axys 850.
    Ok bra info. Ja firmor måste göra någ typ av inlärning av avgasportarna. De missades av några enstaka firmor i usa och då gick de inte...
  • P
    Hej. Jag är ute efter en fin drivmatta med 38 x 365 x 51 - 2,52" . Någon som har en liggande till ett vettigt pris?¿
  • U
    Ultrakorp reacted to asker's post in the thread Ski-Doo Mxz 600 neo 40hk with Gilla.
    Tänkte starta igång ett nytt projekt. Köpte mig i helgen en ny Ski-Doo mxz 600 neo 2024. Som säkert många vet så är det en rejält...
  • R
    Hej! Har eventuellt fått tag i en dubbeldyna (BRP orignal "klickon") som suttit på en Renegade 800HO 2005. Någon som vet ifall den även...
  • N
    neden svarade på tråden Rusande tomg Axys 850.
    Nej, problemet kom för mig efter första uppdateringen. Den gjordes för att den var grymt svårstartad ibland när den var varm. Men den...
  • suregom
    suregom reacted to asker's post in the thread Ski-Doo Mxz 600 neo 40hk with Gilla.
    Tänkte starta igång ett nytt projekt. Köpte mig i helgen en ny Ski-Doo mxz 600 neo 2024. Som säkert många vet så är det en rejält...
  • asker
    asker svarade på tråden Ski-Doo Mxz 600 neo 40hk.
    De har ett bra pris. Var tokrea på dessa 24or så jag kunde inte hålla mig, ska jag vara helt ärlig så vet jag inte varför jag köpte...
  • Boost III
    Boost III svarade på tråden Ski-Doo Mxz 600 neo 40hk.
    De va ett roligt ovanligt projekt. Är de extremt billiga så de bär sig trimma dem vs köpa varrare modellen direkt? Eller andra fördelar...
  • Boost III
    Boost III svarade på tråden Rusande tomg Axys 850.
    Säljaren sa att de uppdat flashen vid tankmodden så den bör ha den senaste.Han påstår att rusningen kom vid remsprängningen så jag...
  • mas
    mas svarade på tråden Ski-Doo Mxz 600 neo 40hk.
    Ska bli otroligt spännande att följa den här tråden.
  • mas
    mas reacted to asker's post in the thread Ski-Doo Mxz 600 neo 40hk with Gilla.
  • asker
  • asker
    asker svarade på tråden Rusande tomg Axys 850.
    Att den varit in för tankfixen betyder inte alls säkert att den är uppdaterad. Vet inte om det syns på chassienummret om du ringer åf...