Senaste aktivitet

• mattgojohn
    mattgojohn svarade på tråden Verktyg Pdrive.
    Jag tror inte att det. finns i sverige. Detta blir billigare, men inte lika påkostat...
  • mas
    mas reacted to F-Tar's post in the thread Ny xrs -07 ägare, frågor with Gilla.
    10 års jubileum. Maskinen har jag kvar! Dom verka bli värd pengar ser jag.. inte köper man en xrs idag för 35k. Den blev renoverad för...
  • suregom
    Tänkte det är bra med en liten uppföljning på fel och brister denna maskin har haft. Då allt inte kan bli perfekt på en gång... Maskin...
  • suregom
    suregom reacted to F-Tar's post in the thread Ny xrs -07 ägare, frågor with Gilla.
    10 års jubileum. Maskinen har jag kvar! Dom verka bli värd pengar ser jag.. inte köper man en xrs idag för 35k. Den blev renoverad för...
  • F-Tar
    F-Tar svarade på tråden Ny xrs -07 ägare, frågor.
  • M
    marvej skapade tråden Verktyg Pdrive i Tekniksnack.
    Någon som vet om det här verktyget går att köpa via någon firma i Sverige? Tänkte beställa direkt ifrån USA/Canada, men frakten blir...
  • U
    Ultrakorp reacted to Boost III's post in the thread Etec with Gilla.
    Jag måste skryta upp Triboron eller snarare (Boron pulver) än en gång jag brukar nämna det då o då i olika motorforum för de är så in i...
  • J
    Jo nu när du säger det... Olika långa konor på kulleder har dom vet jag, men tänkte i själva infästningen mot chassiet.
  • J
    JAAG reacted to asker's post in the thread 36" framvagn till freeride 2014 frågor with Gilla.
    G2/G3 framvagn passar inte på G4/G5, vet dock inte hur mycket som skiljer om det är enkelt att bygga om, men säkert svårt då ingen, inte...
  • mas
    mas reacted to Boost III's post in the thread Etec with Gilla.
    Jag måste skryta upp Triboron eller snarare (Boron pulver) än en gång jag brukar nämna det då o då i olika motorforum för de är så in i...
  • Boost III
    Boost III svarade på tråden Etec.
  • asker
    G2/G3 framvagn passar inte på G4/G5, vet dock inte hur mycket som skiljer om det är enkelt att bygga om, men säkert svårt då ingen, inte...
  • J
    Utan att veta säkert så skulle jag inte bli det minsta förvånad om det passade mellan.
  • L
    Nya eftermarknads vattenpumpen från rinab som jag monterade var drevet i stål och inte plast som de visar på bilden dock
  • E
    Hur stor skillnad är det mellan xm framvagn mot G4 chassit. Det finns det många av och man kanske kan bygga om det om det är möjligt...