xp 600 sdi

renegadexx

Välkänd medlem
18 apr 2008
2.134
1
38
Östersund
jag vill veta om en xp 600 sdi-08a e ett bra köp? nån som kört sån eller äger en som vill säga några ord!?
 

PontusSandberg

Välkänd medlem
27 feb 2007
1.292
1
16
Kalix
Äger en sån.
Helt klart ett bra köp, går billigt fast har ändå ganska mycket motor.
Har inte haft några problem med den, har dock stoppat på ett third weel kit och fotstegsförstärkare.
 

renegadexx

Välkänd medlem
18 apr 2008
2.134
1
38
Östersund
vad e de för matta original? går de köra skidres haha de e ju så kul!:laugh: hur e dämpare?

--- SNOWMOBILE EDIT -- TAGIT BORT ANNONSTEXT - LÄS REGLERNA!
 
Senast redigerad av en moderator:

gugge112

Medlem
8 jan 2009
20
0
1
Umeå
Har precis köpt en sån och mina erfarenheter hittills är att den har en underbar motor, går otroligt bra! Är fantastiskt lättkörd och tar lite bränsle!

Däremot så är dämparna bak alldeles för hårda, även i mjukaste läget. Körning på en hård led är ingen angemäm upplevelse! Så det ska då jag försöka åtgärda nu på min maskin. Men den slår ju aldrig igenom då förstås och tål att köras ruggigt hårt med.

Sitter en 32mm matta på original.
 

PontusSandberg

Välkänd medlem
27 feb 2007
1.292
1
16
Kalix
vad e de för matta original? går de köra skidres haha de e ju så kul!:laugh: hur e dämpare? såg på blocket helt nya med 2 års full garanti på för 89 900kr de måste va ett bra köp!?
Det sitter en 32mm ripsaw matta org, det går att köra på res hur mycket du vill. Min båge har gått sönder pga det :( Men får min nya nu till veckan hoppas jag :) Dämparna är helt ok, har min på hårdaste bak och lite mjukare fram men det slår ändå inte genom.

---BORTTAGET ANNONSERING FÖRBJUDEN! LÄS REGLERNA!---
 
Senast redigerad av en moderator: