www.TimraSnoSkoterKlubb.se (TSSK)

andhag

Välkänd medlem
27 dec 2009
1.149
24
38
verkar vara lite svårt nu när deras databas tydligen har lagt ner verksamheten :D man borde kanske erbjuda sina tjänster till klubben för både hemsida o databas verkar ha lite problem. Sen skulle den behöva en liten "make over" ^^ inte för att jag är nån stjärna men den där sidan måste gå att få bra mkt snyggare
 

jammen600

Välkänd medlem
14 dec 2004
1.395
0
36
Timrå
verkar vara lite svårt nu när deras databas tydligen har lagt ner verksamheten :D man borde kanske erbjuda sina tjänster till klubben för både hemsida o databas verkar ha lite problem. Sen skulle den behöva en liten "make over" ^^ inte för att jag är nån stjärna men den där sidan måste gå att få bra mkt snyggare
Har du fått nåt erbjudande än, hemsidan ser bra trasslig ut och ja grymt tråkig också
och sen tycker jag att den uppdateras för sällan så försök ta över som webmaster
lr vad det heter så kanske fler upptäcker tssks hemsida.
 

andhag

Välkänd medlem
27 dec 2009
1.149
24
38
Har du fått nåt erbjudande än, hemsidan ser bra trasslig ut och ja grymt tråkig också
och sen tycker jag att den uppdateras för sällan så försök ta över som webmaster
lr vad det heter så kanske fler upptäcker tssks hemsida.
hade jag haft tid för det hade jag kanske erbjudit mina tjänster men känner att jag inte riktigt vill involvera mig i klubben så pass mkt. För många saker jag tycker är negativa om tssk för att jag ska vilja vara så engagerad i klubben