hej det är så att jag funderar på att byta skoter till nästa vinter. jag kör en polaris edge x 600 å har kört den lite mera än 1 sesong och är kalas nöjd med den men jag vill bara byta för att få känna på något nyare. å de skotrar jag funderar på är pro xr 800 pro x2 600/700 eller en switchback 600/800. men jag är lite osäker vilken jag sa välja skulle gärna prova på switchbacken men är rädd att den känns klumpig å stor då jag mest kör led eftersom jag bor i värmland. men det vore gött men en sån för då kör man ju inte fast så mycke som jag har gjort den här sesongen
. men pro xr:en verkar riktigt grym jag har bara suttit på en en gång å jag blev förälskad i den men går det att åka några längre turer med en sån då jag och mina skoter kompisar drar iväg på långa turer ibland. för när jag satt på den så va det lite långt fram till styret. är pro x2 an bättre med det?? ja jag är tacksam för alla svar jag får angående dessa skotrar och jag vill gärna höra för/nackdelar med dessa skotrar å körupplevelse ni som äger en eller har kört. tackar för svar. //MVH Andreas...