S snodddas Välkänd medlem 23 jan 2010 1.846 4 16 Lappland 15 nov 2010 #1 Hade ju vart skoj om ni hade börjat sälja lite tröjor och kepor? fast Snowmobile kanske inte säljer sånt i webshoppen??
Hade ju vart skoj om ni hade börjat sälja lite tröjor och kepor? fast Snowmobile kanske inte säljer sånt i webshoppen??
Silly Bear Moderator 27 maj 2005 3.465 23 38 45 Umeå/Boden 16 nov 2010 #2 Det fanns t-shirts förra året, förhoppningen till i år var väl att det skulle finnas mer att välja på om jag kommer ihåg rätt Jimmy eller Dick vet nog mer om det..
Det fanns t-shirts förra året, förhoppningen till i år var väl att det skulle finnas mer att välja på om jag kommer ihåg rätt Jimmy eller Dick vet nog mer om det..
S snodddas Välkänd medlem 23 jan 2010 1.846 4 16 Lappland 5 dec 2010 #4 Sv: Varför tar det sån tid och öppna Webshoppen?? snart 1 månad sen jag fråga. Strax Jul skulle vart trevligt och se om ni har nå julklappar men varför får ni inte igång den? Verkar som eran glöd Måste få luft.
Sv: Varför tar det sån tid och öppna Webshoppen?? snart 1 månad sen jag fråga. Strax Jul skulle vart trevligt och se om ni har nå julklappar men varför får ni inte igång den? Verkar som eran glöd Måste få luft.