val av matta till prox2?

polaris_edge_600

Välkänd medlem
28 jul 2007
266
0
16
Är så att jag ska köpa en ny matta till min pro x2.

har hittat en skidoo racing matta men samma delning å så och den har 36.8mm kammar, pris 2500. gått ca 250 mil. 1 kam borta.

har även hittat en matta som är nerskuren från 52mm till 38mm, har inte fått alla uppgifter om delning och om det är några kammar borta men han skulle ha 3800 om ja inte minns fel. gått 60-80 mil.

vilken är mest värd att köpa ? vill inte byta matta nästa år igen för den är dålig när ja köper den..

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
Sv: val av matta!??

Av dom skulle jag köpt skidoo mattan. 250mil är inget märkvärdigt. Att den andra är nerskuren 14mm skulle få mig att fundera. Hur kommer den att hålla m.m.?? Sen var ju skidoomattan billigare också och den lär du inte behöva byta på ett par år, fast det beror ju på var/hur du kör. Jag skulle ha valt den iaf.

Last edited:

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur

du, vänta ett tag och leta lite mer. Det kommer att komma lös bättre mattor till bättre pris. Var bara lugn.

R

Robin

du, vänta ett tag och leta lite mer. Det kommer att komma lös bättre mattor till bättre pris. Var bara lugn.
Säger det samma, vänta tills alla 09orna kommer ut till vardera ägare så kommer det växa 32-38mm mattor på blocket som ogräs i sanden..