Vad kan jag få för denna ljuddämpare?

extra-small

Medlem
28 feb 2019
10
0
1
33
Umeå
Hej Vänner!

Denna Slutburk (se bilder) satt på min Arctic cat XF800 -13 när jag köpte den. Har satt på original då jag inte är något fan av ljudet på denna.
Tänkte slänga iväg den på blocket eller liknande.
Vad är en lämplig slant man kan få för denna?

tacksam för svar!
285412854228543
 

extra-small

Medlem
28 feb 2019
10
0
1
33
Umeå
Du bfår 20 kr insatt via swinsh av alla här på forumt om du skrotar den. No kiddig jag tror faktiskt du får det jag blir den föste att sätta in pengar. De kan bli uppimot 20000kr om du har tur
Uppge swish nr.
Så det finns inget värde i den, eller hatar du bara att den lever om som fan? :p
Förstår att du är ironisk, men jag har verkligen 0 koll på detta.
Fick med den när jag köpte skotern som sagt och tänkte att man kunde få den såld för en slant?
 

Boost III

Välkänd medlem
19 feb 2009
10.627
797
113
Kramfors
Så det finns inget värde i den, eller hatar du bara att den lever om som fan? :p
Förstår att du är ironisk, men jag har verkligen 0 koll på detta.
Fick med den när jag köpte skotern som sagt och tänkte att man kunde få den såld för en slant?
De är oljudet vi måste få bort i mesta möjliga mån så de är en stor fördel om du inte säljer den till något moppefucko för dem gillar ju skrikburkar.
Jag skämtar inte om Swishen jag tror faktiskt du får in en skaplig slant men då måste du visa att du slagit sönder när du fått in en summa du är nöjd med. En sådan burk kan va värd 1000kr beg.
 

extra-small

Medlem
28 feb 2019
10
0
1
33
Umeå
De är oljudet vi måste få bort i mesta möjliga mån så de är en stor fördel om du inte säljer den till något moppefucko för dem gillar ju skrikburkar.
Jag skämtar inte om Swishen jag tror faktiskt du får in en skaplig slant men då måste du visa att du slagit sönder när du fått in en summa du är nöjd med. En sådan burk kan va värd 1000kr beg.
Tack för svar!
Har ingen tanke på att använda den själv då jag bara tycker det är töntigt och störande med dessa pipor!
Men känns ju dock surt att kasta ca 1000:- i sjön :)
 

Boost III

Välkänd medlem
19 feb 2009
10.627
797
113
Kramfors
Tror inte att någon "skrikburk" låter värre än en thundercat med trippelpipor
Jag antar du menar att tre lösa ljuddämpare låter mer än en singel? Trippelpipor i sig låter inte mer än en singel de är bara lyssna på en Yamaha srx 600/700 eller rotax alla tripplar de går svintyst. Mina slutburkar har rätt stor volym tillsammans och mindre utblås än standardburken så den låter faktiskt lägre vs Arctic cat org skutburk och nu snart blir de instuckena stingers som sänker ljudet ännu mer.
 
Reactions: mas